REKLAMA

Bank Pocztowy, czyli finansowy komfort w domowym klimacie

autor: Piotr Sawczuk | 23 gru 2014 08:47 0

Nie od dziś wiadomo, że komfort pracy przekłada się na jej wyniki. Dla Banku Pocztowego najważniejsi są ludzie, którzy tworzą biuro. Firma JMP Service – autorzy projektu przeprowadzili wiele konsultacji, których finał pozwolił na zaprojektowanie spójnej przestrzeni odpowiadającej pracownikom. Priorytetem było stworzenie biura niemal w domowym klimacie, w którym pracownicy będą czuć się komfortowo.

  • Zaprojektować atmosferę pracy

    BARNABA GRZELECKI, ARCHITEKT W JMP SERVICE
    Głównym priorytetem w zaprojektowaniu wnętrza było zaadoptowanie go w taki sposób, by odpowiadał pracownikom oraz charakterze pracy jaką wykonują. Zgodnie z powiedzeniem „wszędzie dobrze ale w domu najlepiej” – było nadanie służbowym powierzchniom domowej atmosfery. Stąd pomysł na wplecenie nieformalnych pomieszczeń, pomiędzy oficjalne działy, dzięki którym pracownicy mogą się zrelaksować. Bardzo ważnym ryterium był także krótki termin realizacji oraz ograniczony budżet. Tak duża powierzchnia, realizowana w tak krótkim czasie zawsze jest problematyczna i wymaga pełnej mobilizacji i współpracy na wszystkich szczeblach. Firma JMP Service poznała specyfikę przyszłego miejsca pracy i dostosowała warunki do
    wszelkich wymogów i udogodnień.
  • Bank Pocztowy w liczbach

    obiekt: Bank Pocztowy
    lokalizacja: Corner House, ul. Puławska 111a, Warszawa
    inwestor: Bank Pocztowy
    projekt: pracownia JMP Service; mgr inż. architekt Ania Margoła
    architekt prowadzący: inż. arch. Barnaba Grzelecki
    wykonawca: Erbud
    powierzchnia biura: ok. 2500 m²
    oddanie do użytku: czerwiec 2014

 

 

 

0 Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij i dodaj pierwszy!