REKLAMA

Grupa Advertis zaprojektowała SIW biura Unilever Polska

mg | 03 lut 2015 11:48 0

Nowa siedziba firmy Unilever Polska jest przykładem tego, jak ważną rolę w aranżacji współczesnego biura odgrywają funkcjonalność i identyfikacja wizualna. Za projekt odpowiadała pracownia Massive Design, zaś po stronie Grupy Advertis leżały projekt i wykonanie SIW.

Poszukiwanie przez firmę Unilever Polska nowej siedziby zostało podyktowane potrzebą zwiększenia komfortu pracy. Planowano to uzyskać zarówno dzięki korzystniejszej lokalizacji, jak i nowoczesnym założeniom projektowym zastosowanym wewnątrz obiektu.

Ostateczny wybór padł na budynek Eurocentrum Office Complex przy Al. Jerozolimskich w Warszawie.

  •  Jakub Zieliński, office coordinator & project implementation specialist Unilever Polska

    Komfort pracy był jednym z czynników, które skłoniły firmę do przeprowadzki. Bliskość centrum miasta, węzłów komunikacyjnych, a także infrastruktura usługowa dostępna w samym budynku utwierdzają nas w przekonaniu, że przeprowadzka była właściwą decyzją.

Punktem wyjścia projektu było operowanie przestrzenią typu open space. Otwartość komunikacyjna i ułatwienie wymiany informacji pomiędzy pracownikami to jeden z priorytetów firmy Unilever Polska.

Przy tym nie zapomniano o zaprojektowaniu wydzielonych stref relaksu, wyciszonych pomieszczeń do samodzielnej pracy, a także sal konferencyjnych i kuchni.

Ciekawym rozwiązaniem jest też wyodrębnienie stanowisk typu sharedesk, przeznaczonych dla pracowników pracujących w sposób mobilny.

Brak stałych przegród w postaci ścian umożliwił wprowadzenie wielu ciekawych rozwiązań. Dzięki nim uzyskano nie tylko funkcjonalne wnętrze, ale i atrakcyjny wygląd.

  • Monika Gardasiewicz, art director Grupy Advertis

    Spędzamy w pracy znaczną część naszego życia, warto więc zadbać o to, aby było to miejsce przyjazne. Funkcjonalność powinna współgrać z estetyką. Kiedy pracujemy w komfortowych warunkach, czujemy się docenieni, łatwiej identyfikujemy się z pracodawcą i chcemy być częścią jego sukcesu.

We wnętrzach biura zastosowano przede wszystkim lekkie materiały – szkło pokryte grafikami, biały corian i ponad tysiąc sto metrów fototapet obrazujących poszczególne marki wchodzące w skład koncernu. Motywem przewodnim jest niebieska kolorystyka, w której utrzymane są wszystkie elementy wyznaczające ciągi komunikacyjne.

  • Paweł Gardasiewicz, prezes Grupy Advertis

     

    W przypadku tak dużej powierzchni i rozbudowanej struktury firmy, opracowanie systemu identyfikacji wizualnej jest wyjątkowo skomplikowanym i wieloetapowym procesem. Należy skonfrontować międzynarodowy, korporacyjny SIW z lokalnymi zasobami oraz potrzebami pracowników. Dopiero końcowym aspektem są kreatywne rozwiązania – praca nad formą. 

0 Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij i dodaj pierwszy!



Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.