REKLAMA

Nowa odsłona biurowca Kronos Real Estate

mg | 10 marz 2015 13:20 0

W biznesowej części Mokotowa powstał ośmiokondygnacyjny biurowiec klasy A – Kronos Real Estate. Grupa Advertis opracowała i wykonała system identyfikacji wizualnej tego budynku, w tym pomieszczeń wynajmowanych przez Warbud SA, jego generalnego wykonawcę.

Prace specjalistów z Grupy Advertis przebiegały dwutorowo. Miały one na celu stworzenie zarówno oznakowania wspólnej powierzchni na terenie obiektu, jak również tej, która należy do firmy Warbud. Prace nad projektem systemu identyfikacji wizualnej trwały od początku IV kwartału 2014 roku. Montaż około pięciuset elementów zakończył się w połowie lutego 2015 roku.

Nasza praca w budynku obejmowała dwa projekty – oznakowanie przestrzeni biura firmy Warbud SA, gdzie przygotowaliśmy około dwustu tablic kierunkowych i informacyjnych oraz zaprojektowanie i wdrożenie systemu identyfikacji wizualnej w całym budynku – potwierdza Michał Żegnałek, manager projektu Grupy Advertis.

Wykonane ze stali i szkła detale podkreślają nowoczesny charakter wnętrza nowej siedziby firmy Warbud SA. Zarówno założenia projektowe, jak również ich realizacja spełniły nasze oczekiwania. Atrakcyjny i nowoczesny design oraz wysokiej jakości materiały współgrają z aranżacją naszych pomieszczeń biurowych. O wyborze Grupy Advertis zdecydowała profesjonalnie przygotowana oferta oraz otwartość na pomysły i sugestie klienta – podsumowuje Agnieszka Wąsowska, kierownik Działu Public Relations Warbud SA.

Grupa Advertis wdrożyła system identyfikacji wizualnej w całym budynku o powierzchni najmu wynoszącej ponad 17 tys. m2. Oznakowanie objęło ciągi komunikacyjne z recepcją i parkingami włącznie. Informacje zostały umieszczone na tablicach i szyldach semaforowych. Do wykonania nośników wykorzystano lakierowane aluminium gięte do struktury sześcianu, natomiast liternictwo zostało wykonane z corianu. 

Profesjonalnie opracowany system identyfikacji wizualnej to aspekt, który – obok lokalizacji, koncepcji architektonicznej i rozwiązań proekologicznych – świadczy o wysokim standardzie każdego obiektu biurowego. Połączenie atrakcyjnej, spójnej z estetyką budynku formy z wartością informacyjną zdecydowanie przyczyniło się do komfortu użytkowania przestrzeni wspólnych, zarówno przez najemców, jak i gości. Grupę Advertis niewątpliwie wyróżnia dbałość o detal, wykorzystanie oryginalnych rozwiązań oraz umiejętność połączenia funkcjonalności z estetyką przestrzeni. Przy realizacji mogliśmy liczyć na pełne wsparcie od momentu kreacji, przez wybór materiałów, aż po profesjonalne wykonanie wszystkich elementów komunikacji wizualnej – podsumowuje Dorota Burkot, menedżer ds. komercjalizacji w Kronos Real Estate.

0 Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij i dodaj pierwszy!