REKLAMA

Przyjazna i inspirująca przestrzeń - zobacz wnętrza siedziby Blue Media

Redakcja Archiconnect.pl | 25 cze 2019 12:51 0

Siedziba spółki Blue Media, lidera innowacji w dziedzinie transakcji płatniczych, imponuje na wskroś współczesną architekturą i designem. Biuro zajmuje trzy najwyższe kondygnacje i poddasze Domu Zdrojowego położonego w prestiżowej lokalizacji, z imponującym widokiem na sopockie molo, Zatokę Gdańską oraz plac Przyjaciół Sopotu.

Ta nadmorska realizacja jest efektem kooperacji grona specjalistów: projektantów pracowni ARCH 515 i Rasztawicki Architekci; firmy ABB, która zapewniła rozwiązania z zakresu inteligentnego budownictwa oraz Marka Jakuba Domżalskiego z firmy DOM-I, integratora automatycznych systemów. Inwestycję wyróżniają wysokiej klasy materiały wykończeniowe: drewno parkietu ułożonego we francuską jodłę oraz naturalny kamień. Uwagę zwraca też wartościowe wzornictwo indywidualnie zaprojektowanej zabudowy meblowej oraz przemyślane oświetlenie. Przestronne panoramiczne okna i otwarcia na drewniane tarasy, powstałe w drugiej fazie realizacji pod okiem pracowni ARCH 515, pozwoliły otworzyć przestrzeń biura o powierzchni 1000 m kw. na otoczenie. Przeszklenia dominują również we wnętrzach: na klatce schodowej oraz jako elementy działowe poszczególnych stref.

Zobacz też: Otwarty dom - o zacieraniu granic w przestrzeni opowiadają architekci pracowni Studio.O.

Charakterystyczne dla siedziby Blue Media są też zachowane elementy konstrukcyjne pomieszczeń oraz surowość materiałów i zachowawczość form, które zyskują szlachetnego sznytu dzięki towarzystwu niebanalnego designu i dzieł sztuki. To właśnie plastyczna aranżacja wnętrza oraz dyskretna symboliczna kompozycja kolorystyczna – niebieskie motywy w meblach i instalacjach – decydują o tożsamości tego miejsca – przekonuje Oliwer Rasztawicki, zaangażowany wraz z ARCH 515 w realizację na pierwszym jej etapie. Warto zwrócić uwagę też na specyfikę podziału funkcjonalnego, która decyduje o jakości współprzebywania pracowników firmy. W przestrzeniach biurowych i częściach wspólnych budynku zadbano nie tylko o warstwę estetyczną, ale też użytkową (m.in. o komfortowe warunki akustyczne).

To też Cię zainteresuje: Naturalna kolorystyka i funkcjonalne rozwiązania - nowe biuro Natural Pharmaceuticals

Prestiż inwestycji podnosi dodatkowo zaawansowany system automatyki. W trosce o komfort pracowników Blue Media marka ABB zadbała o urządzenia sterujące oświetleniem wraz ze ściemniaczami oraz roletami i żaluzjami. ABB dostarczyła również profesjonalne czujniki ruchu i obecności. Z kolei z uwagi na charakter działalności firmy nad całością czuwają profesjonalne systemy bezpieczeństwa – przycisk alarmowy, wyłącznik pożarowy oraz zaawansowany system wideodomofonowy ABB-Welcome. Intuicyjną obsługę i zdalne sterowanie budynkiem zapewnia aplikacja na urządzenia mobilne: tablety czy smartfony. Za projekt teletechniczny wraz z generalnym wykonawstwem elektryki, teletechniki i automatyki odpowiedzialna była firma DOM-I.

Czytaj także: Nowa, polska marka co-workingowa rusza we Wrocławiu. Zobacz wnętrza WORKO

Współpraca ekspertów i pasjonatów z wielu branż zaowocowała powstaniem niepowtarzalnego miejsca. W sposób efektywny i logiczny łączy ono działalność lokalu użytkowego z przestrzenią przyjazną i inspirującą, a przy tym spójną z aktualnymi trendami w projektowaniu przestrzeni biurowych.

0 Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij i dodaj pierwszy!



Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.