4 Design Days to doskonała okazja do zaprezentowania się w pełnej krasie swoim partnerom handlowym jak i klientom ostatecznym. Część targowa w tym roku była większa, niż podczas pierwszej edycji. Odpowiednie zaprojektowane stoisko jest doskonałym sposobem nie tylko na przyciągnięcie uwagi zwiedzających, ale też pokazania swojej unikalnej oferty.
Portal Rynek Łazienek analizuje w jaki sposób w tym roku wystawiały się podczas 4 Design Days firmy z branży łazienkowej.
Wśród wystawców znalazło się kilkanaście stoisk na których prezentowano ofertę marek łazienkowych. I były to stoiska najbardziej okazałe i przyciągające uwagę w gronie targowych wystawców. Roca pokazywała się wspólnie z marką Laufen na stoisku utrzymanym w czarno-białej stylistyce. Podobne barwy dominowały na ekspozycji Ceramiki Paradyż, która miała formę całościowej aranżacji domu. Imponowała forma stoiska salonu Mera czy kompaktowy, ale elegancki punkt marki Max-Fliz. Także stoiska mniejszych wystawców – jak Grohe, Novellini, New Trendy, Ferro, Bozza, MCJ, Mochnik, Besco czy Deante zwracały uwagę swoją elegancją i troską o detal - zauważają dziennikarze portalu.
4 Design Days 2020: ikony designu, najwięksi architekci, projektanci, producenci, deweloperzy o inspiracjach i trendach w architekturze i designie. Już 6-9 lutego 2020 r. w Spodku i Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach.
Zarejestruj się!