Organizatorem przedsięwzięcia jest Instytut Rynku Hotelarskiego oraz partnerzy - Multicontract, Hansgrohe, Trevira i Kingspan.
Podczas konferencji poruszono m.in. temat „storytelling marketing” w procesie projektowania. O roli architekta i projektanta wnętrz w procesie inwestycji hotelowej (o autorskiej metodzie współpracy na linii projektant-inwestor – „holistycznym projektowaniu hoteli”) mówili Piotr i Olka Barczak z krakowskiej pracowni projektowej 3B Studio.
Na przykładzie nowych konceptów hotelowych pokazano, w którą stronę zmierza ten rynek, jak zmieniać produkt hotelowy, przyciągając nowych gości, jak hotel promować i jak budować markę w „chudszych latach”.
Artur Andrejowicz, ekspert z firmy Multicontract omawiał, jak wykreować atrakcyjne wnętrze dzięki wykładzinom podłogowym. Zaprezentował atuty i możliwości dwóch marek: Beaulieu International Group i Adore. Zwrócił szczególną uwagę na konieczność wyboru odpowiednich parametrów pokryć podłogowych w obiektach kontraktowych: odporności na zużycie i gramatury.
- wykładziny
- wykładziny podłogowe
- Hansgrohe
- konferencja dla hotelarzy
- Instytut Rynku Hotelarskiego
- Trevira
- Kingspan
4 Design Days 2020: ikony designu, najwięksi architekci, projektanci, producenci, deweloperzy o inspiracjach i trendach w architekturze i designie. Już 6-9 lutego 2020 r. w Spodku i Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach.
Zarejestruj się!