REKLAMA

Architekci szkolili się z zakresu projektowania wnętrz hotelowych

uk | 08 cze 2015 10:51 0
27 maja br. w hotelu Novotel w katowicach odbyła się konferencja pt. Rozwój produktu hotelowego. Marketing. Design. Strategia cenowa. fot. orgnizator konferencji

27 maja br. w hotelu Novotel w Katowicach odbyła się konferencja „Rozwój produktu hotelowego. Marketing. Design. Strategia cenowa.” Na konferencji omówiono zarówno najnowsze światowe trendy w segmencie hotelarskim, jak też nowoczesne produkty nieodzowne w inwestycjach hotelowych.

Organizatorem przedsięwzięcia jest Instytut Rynku Hotelarskiego oraz partnerzy - Multicontract, Hansgrohe, Trevira i Kingspan.

Podczas konferencji poruszono m.in. temat „storytelling marketing” w procesie projektowania. O roli architekta i projektanta wnętrz w procesie inwestycji hotelowej (o autorskiej metodzie współpracy na linii projektant-inwestor – „holistycznym projektowaniu hoteli”) mówili Piotr i Olka Barczak z krakowskiej pracowni projektowej 3B Studio.

Na przykładzie nowych konceptów hotelowych pokazano, w którą stronę zmierza ten rynek, jak zmieniać produkt hotelowy, przyciągając nowych gości, jak hotel promować i jak budować markę w „chudszych latach”. 

Artur Andrejowicz, ekspert z firmy Multicontract omawiał, jak wykreować atrakcyjne wnętrze dzięki wykładzinom podłogowym. Zaprezentował atuty i możliwości dwóch marek: Beaulieu International Group i Adore. Zwrócił szczególną uwagę na konieczność wyboru odpowiednich parametrów pokryć podłogowych w obiektach kontraktowych: odporności na zużycie i gramatury.

 

0 Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij i dodaj pierwszy!