REKLAMA

Biurowiec Sienna Center po modernizacji

Redakcja Propertydesign.pl | 19 sty 2017 16:26 0
Fot. materiały prasowe

Warszawski kompleks biurowy zyskał prestiżowy certyfikat. W procesie certyfikacji otrzymał oceny „Very Good” za Asset Performance i „Excellent” za Building Management. Budynek został zaprojektowany przez Polsko-Belgijską Pracownię Architektury.

Sienna Center to kompleks trzech budynków biurowych o łącznej powierzchni najmu blisko 20 tys. mkw. Obiekt został oddany do użytku w 1998 roku i dzięki systematycznym modernizacjom wciąż zachęca swoją ofertą. Sienna Center dysponuje m.in. elastycznymi możliwościami kształtowania powierzchni najmu, zmodernizowanym systemem klimatyzacji, dwupoziomowym parkingiem podziemnym na blisko 200 samochodów i zewnętrznym parkingiem na dziedzińcu oraz rozbudowywaną infrastrukturą dla rowerzystów. Budynek wynajęty niemal w 100 proc. w ostatnim czasie przeszedł rewitalizację powierzchni wspólnych, w tym obszaru trzech recepcji, wind i garażu, oraz liczne modernizacje w zakresie podnoszenia efektywności energetycznej instalacji.

Kompleks Sienna Center zlokalizowany jest u zbiegu ulic Siennej i Żelaznej oraz w pobliżu ważnych węzłów komunikacyjnych – Ronda ONZ i Dworca Centralnego. W bezpośrednim otoczeniu znajdują się liczne punkty usługowe, sklepy, restauracje i przystanki komunikacji miejskiej oraz stacja Veturilo. Budynkiem w imieniu CA Immo zarządza Cushman & Wakefield.

PRZECZYTAJ CAŁY ARTYKUŁ

0 Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij i dodaj pierwszy!



Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.