REKLAMA

Butik Armaniego zaaranżowany przez Forbis Group

Mariusz Golak | 24 lip 2014 00:15 0

W maju 2014 r. w Warszawie został otwarty pierwszy samodzielny butik Armani Jeans. Za adaptację włoskiego projektu w Polsce odpowiadała Forbis Group.

Armani Jeans, jedna z marek Grupy Armani, powstała w 1981 roku. Jest ona adresowana przede wszystkim do młodych kobiet i mężczyzn lubiących sportowy, niezobowiązujący styl. Na całym świecie istnieje 18 butików Armani Jeans. Ostatni z nich został otwarty w galerii Plac Unii City Shopping w Warszawie. Za jego wykonanie odpowiadała grupa Forbis. 

To duże wyróżnienie, ale także duże wyzwanie – podkreśla Marcin Powierza, dyrektor zarządzający Forbis Group. Sprawowaliśmy nadzór nad zleceniem od momentu otrzymania koncepcji aranżacji, aż do końca prac wykończeniowych – dodaje. 

Część materiałów potrzebnych do urządzenia butiku została sprowadzona z Włoch. Wykonane w Polsce pochodzą z fabryki mebli Forbis Group. Wszystkie meble wykonywane w kraju przez naszą firmę zostały stworzone zgodnie z kanonem wyznaczonym przez markę Armani – zapewnia architektka Forbis. Anna Sulima-Gillow.

Kolorystyka wnętrza zdominowana jest przez szarości z elementami czerni i bieli. Wiszące na ścianach lustra, skórzane i błyszczące elementy oraz srebrzystoszare pufy nadają urbanistycznemu wnętrzu elegancji. Oświetlenie zostało rozmieszczone tak, aby idealnie doświetlało wieszaki na ubrania i szklane półki. 

0 Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij i dodaj pierwszy!