REKLAMA

Design hoteli musi rozwijać się w duchu innowacji

Redakcja Propertydesign.pl | 21 lut 2017 11:50 0

Rob Reinders, Vice President, Design Management w Marriott International - Architecture & Construction, podczas 4 Design Days opowiadał o głównych trendach i aspektach, które będą decydować o rozwoju rynku nieruchomości komercyjnych - zwłaszcza hotelowych - na świecie.

- Musimy dotrzymać kroku zmianom, w przeciwnym razie wypadniemy z rynku - podkreślał podczas swojego wykładu Rob Reinders.

Przedstawiciel Marriott International - Architecture & Construction prognozował jakie trendy będą istotne dla rozwoju rynku hotelarskiego na świecie.

- Na pewno musimy zwrócić uwagę na millenialsów, na nowe pokolenie które nadchodzi i którego oczekiwania będziemy musieli spełnić. Wiemy, że jeśli nie stworzymy czegoś, co trafia do tych odbiorców, to pójdą gdzieś indziej – zauważa.

- Drugi trend to technologie, które wpływają na to jak żyjemy. Tempo rozwoju i docierania nowych technologii do ludzi jest coraz szybsze. Musimy brać to pod uwagę - dodaje Reinders.

Podkreśla też, że ważna jest troska o ochronę przyrody.

- Duch innowacji musi nam towarzyszyć, strategiczna kreatywność wymaga od nas zdolności do adaptacji. Dlatego musimy wznosić design na wyższy poziom, zmieniać się – albo znikniemy - przekonywał podczas wykładu.

0 Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij i dodaj pierwszy!



Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.