REKLAMA

DuPont Corian rozpoczął współpracę z Heinekenem

Źródło: Desande | 16 paź 2014 15:59 0
dipont henkel.jpg

DuPont Corian współpracuje z Heineken, aby dostarczyć rozwiązań na premierę "Pop-up City Lounge". Ten innowacyjny pomysł zadebiutował podczas London Design Festival 2014 – jest to pierwsze z wielu miejsc, jakie zostaną odwiedzone podczas światowego tournee.

Pop-up City Lounge to nowy bar będący najnowszym pomysłem Heinekena® na „poszukiwanie projektu społecznego”, który został stworzony we współpracy z marką piwa i 20 utalentowanymi projektantami wnętrz, wzornictwa, mody, grafiki i filmów z Warszawy, Nowego Jorku, Meksyku i Singapuru. Wyjątkowy bar składa się z dwóch, ponad 12-metrowych kontenerów, które zostały przekształcone w kilka pomieszczeń wypoczynkowych zawierających także „kokony konwersacyjne” o różnych rozmiarach, gdzie grupy przyjaciół mogą cieszyć się swoją prywatnością, uprzejmą obsługą, zaskakującymi smakami i intrygującymi daniami.

Projekt został zrealizowany przy wsparciu biznesu DuPont Corian, który podarował elementy mebli na powstanie „Heineken „Pop-Up City Lounge”. Zaawansowany materiał projektowy DuPont Corian został wybrany przez Heineken, z uwagi na jego wszechstronność, wysoki poziom estetyki oraz jakość przy bezpośrednim kontakcie.

W projekcie został wykorzystany nie tylko biały, ale także zupełnie nowy, czarny kolor DuPont Corian (o nazwie Deep Nocturne) wykonany w innowacyjnej technologii DeepColour Technology. Technologia ta pozwala firmie DuPont na produkcję zaawansowanego materiału najwyższej jakości wykorzystywanego w aplikacjach wewnętrznych, które wymagają użycia ciemnych kolorów.

 

0 Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij i dodaj pierwszy!