REKLAMA

FDD: debata "Cudze chwalicie, swego nie znacie"

Redakcja Dobrzemieszkaj.pl | 08 gru 2016 14:52 0

Jak promować polskie wzornictwo i rzemiosło na świecie? O tym dyskutowali uczestnicy debaty podczas Forum Dobrego Designu.

Czy łatwo być twórcą we własnym kraju? Jak pobudzić świadomość polskiej marki? Ile kosztuje polski design za granicą? -  na te i inne pytania starali się znaleźć odpowiedź uczestnicy dyskusji  "Cudze chwalicie, swego nie znacie – jak promować polskie wzornictwo i rzemiosło na świecie".

Dyskusja, podobnie jak wszystkie poprzednie zgromadziła wielu uczestników. Goście z uwagą przysłuchiwali się opiniom dyskutantów, którzy z entuzjazmem dzielili się swoją wiedzą zawodową oraz doświadczeniem.

ZOBACZ CAŁĄ GALERIĘ ZDJĘĆ

Izabela Banaś - Główny Specjalista w Departamencie Wdrożeń Innowacji w Przedsiębiorstwach w PARP, Barbara Krzeska z Instytutu Adama Mickiewicza, Krystian Kowalski  - projektant w firmie Krystian Kowalski Industrial Design oraz Józek Madej z musk collective design, wymieniali swoje opinie i wiedzę zgromadzoną poprzez lata pracy, w szeroko pojętej branży projektowania i designu. Dyskusję poprowadziła Ewa Gołębiowska – dyrektor, Zamku Cieszyn, który poprzez różnorodne działania od lat propaguje rozwój innowacyjnej przedsiębiorczości poprzez wykorzystanie potencjału polskiego wzornictwa.

Poruszono wiele interesujących zagadnień w tym temacie, nie było jednak żadnych wątpliwości, iż dobry design jest skutecznym narzędziem podnoszenia konkurencyjności firm, instytucji, miast, a nawet całych regionów. Z perspektywy PARP design to jedno z narzędzi, które pomaga rozwijać firmę. Tym bardziej, że wiemy iż wiele firm wciąż nie czuje potrzeby by inwestować we wzornictwo. - powiedziała Izabela Banaś. 

0 Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij i dodaj pierwszy!