REKLAMA

Forbis Group zaprojektował butik Essenza Man

Mariusz Golak | 16 lip 2014 09:35 0

W kaliskiej Galerii Amber został otwarty nowy butik marki odzieżowej Essenza Man. Aranżacja jego wnętrza jest dziełem architektów z Forbis Group.

Głównym wyznacznikiem koncepcji projektowej było zindywidualizowanie stylu wnętrza.

Przy realizacji projektu dla takiego klienta, jak Essenza Man, ważne jest, by wystrój sklepu nie tylko podkreślał unikalny charakter i jakość oferowanych produktów, lecz także był znakiem rozpoznawczym, odróżniającym markę na tle innych firm – mówi Marcin Powierza, dyrektor zarządzający Forbis Group.

Inspiracją dla aranżacji butiku był… warsztat motocyklowy. Architektom zależało na wykreowaniu surowego w swoim charakterze, ale jednocześnie oryginalnego wnętrza. Dlatego podjęli decyzję o wykończeniu ścian ręcznie formowanymi płytkami ceglanymi, zastosowali czarny sufit, a także wprowadzili meble z profili stalowych malowanych na czarno. Dodatkowo we wnętrzu znalazły się czarno-białe fototapety ze scenkami z warsztatów motocyklowych, a nawet… opony motocyklowe.

Industrialna stylistyka, choć wyczuwalna na każdym kroku, nie zdominowała butiku. Projektanci zastosowali elementy, które przełamują ascetyczny charakter wnętrza. Są to m.in. fotel ze skórzaną tapicerką, miękkie zasłony w przymierzalniach, miedziane lampy czy drewniane elementy w ciepłym kolorze drewna orzechowego.

Wbrew pozorom zderzenie dwóch odmiennych stylistyk pozwoliło stworzyć harmonijne wnętrze, w którym poszczególne elementy stanowią swoje dopełnienie. Taka aranżacja w pełni oddaje charakter ubrań oferowanych przez markę Essenza Man – mówi Mateusz Laskowski, dyrektor operacyjny Forbis Group. Dzięki takiemu zabiegowi udało się również uzyskać wystrój mniej poważny i zobowiązujący niż w przypadku podobnych marek – podkreśla Laskowski.

 

0 Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij i dodaj pierwszy!