REKLAMA

Forbis Group zaprojektował butik Essenza Man

Mariusz Golak | 16 lip 2014 09:35 0

W kaliskiej Galerii Amber został otwarty nowy butik marki odzieżowej Essenza Man. Aranżacja jego wnętrza jest dziełem architektów z Forbis Group.

Głównym wyznacznikiem koncepcji projektowej było zindywidualizowanie stylu wnętrza.

Przy realizacji projektu dla takiego klienta, jak Essenza Man, ważne jest, by wystrój sklepu nie tylko podkreślał unikalny charakter i jakość oferowanych produktów, lecz także był znakiem rozpoznawczym, odróżniającym markę na tle innych firm – mówi Marcin Powierza, dyrektor zarządzający Forbis Group.

Inspiracją dla aranżacji butiku był… warsztat motocyklowy. Architektom zależało na wykreowaniu surowego w swoim charakterze, ale jednocześnie oryginalnego wnętrza. Dlatego podjęli decyzję o wykończeniu ścian ręcznie formowanymi płytkami ceglanymi, zastosowali czarny sufit, a także wprowadzili meble z profili stalowych malowanych na czarno. Dodatkowo we wnętrzu znalazły się czarno-białe fototapety ze scenkami z warsztatów motocyklowych, a nawet… opony motocyklowe.

Industrialna stylistyka, choć wyczuwalna na każdym kroku, nie zdominowała butiku. Projektanci zastosowali elementy, które przełamują ascetyczny charakter wnętrza. Są to m.in. fotel ze skórzaną tapicerką, miękkie zasłony w przymierzalniach, miedziane lampy czy drewniane elementy w ciepłym kolorze drewna orzechowego.

Wbrew pozorom zderzenie dwóch odmiennych stylistyk pozwoliło stworzyć harmonijne wnętrze, w którym poszczególne elementy stanowią swoje dopełnienie. Taka aranżacja w pełni oddaje charakter ubrań oferowanych przez markę Essenza Man – mówi Mateusz Laskowski, dyrektor operacyjny Forbis Group. Dzięki takiemu zabiegowi udało się również uzyskać wystrój mniej poważny i zobowiązujący niż w przypadku podobnych marek – podkreśla Laskowski.

 

0 Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij i dodaj pierwszy!



Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.