REKLAMA

Francuski Butik Delsey Paris w warszawskim Klifie

Źródło: ARS | 29 paź 2014 12:47 0

Flagowy salon francuskiej marki oferującej ekskluzywne walizki i galanterię skórzaną zajął 
w Domu Mody Klif ponad 80 mkw. Produkty Delsey Paris dostępne są w 110 krajach na pięciu kontynentach. Za projekt i koordynację prac w butiku odpowiadała Monika Tokarska, architekt ARS Retail+Shopfitting (ARS).

Butik został wyposażony w meble sklepowe o prostej formie i neutralnych, jasnych kolorach. Dla poprawy ekspozycji w wielu miejscach zastosowano punktowe oświetlenie ledowe. W ciągu przeszklonej witryny zaaranżowana została ekspozycja najnowszej kolekcji. W centrum butiku znalazły się dwie wyspy ekspozycyjne z galanterią skórzaną.

Aranżacja butików dla globalnych marek za każdym razem stanowi wyzwanie projektowe. Każda lokalizacja jest inna i wymaga indywidualnego podejścia. Nie inaczej było z Delsey Paris. Lokal w Klifie ma dość nietypowy kształt. Z jednej strony ma szeroką, reprezentacyjną witrynę która otwiera go na pasaż, a z drugiej zaś, charakteryzuje się specyficznym układem ścian. Nie chcieliśmy, aby meble zagłuszyły ekspozycję towaru, ale równocześnie musieliśmy maksymalnie wykorzystać chłonność i potencjał powierzchni – mówi koordynująca projekt Monika Tokarska, architekt ARS.

Regały w salonie wyposażone są w dodatkowe, regulowane oświetlenie, które gwarantuje odpowiednią ekspozycję walizek. W butiku, w którym układ mebli będzie często dostosowywany do zmieniających się kolekcji, zastosowano lekkie i mobilne podesty oraz nadstawki.

0 Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij i dodaj pierwszy!