REKLAMA

Galerie wnętrz zdaniem Polaków

Redakcja Archiconnect.pl | 03 lip 2017 14:09 0

Przyzwyczailiśmy się do zakupów online, bo bez konieczności wychodzenia z domu możemy zaopatrzyć się praktycznie we wszystko – od materiałów budowlanych po designerskie przedmioty. Z drugiej strony specjalistyczne galerie wyposażenia wnętrz oferują coś więcej niż tylko zakupy.

Pomimo tego, że żyjemy w czasach rozkwitu technologii cyfrowych, a sieć internetową mamy w zasięgu ręki, galerie wnętrz cieszą się dużą popularnością wśród Polaków. To miejsca, w których można znaleźć inspiracje, poznać najnowsze trendy wzornicze oraz zrealizować swoje pomysły i marzenia o pięknym domu. Umożliwiają one nie tylko udane zakupy, ale też oferują usługi, takie jak projektowanie wnętrz, transport czy montaż.

– Robiąc zakupy online, nie tracimy czasu na dojazd i chodzenie po sklepach. Bez problemu, możemy w ten sposób kupić stolik kawowy czy regał – i tu ten sposób sprawdza się znakomicie – wyjaśnia Ula Michalak, autorka bloga Interiors design (interiorsdesignblog.com) – Nie wyobrażam jednak sobie kupowania pewnych artykułów bez osobistego kontaktu z nimi. Żadne zdjęcie nie odda faktury tkaniny, tego, w jaki sposób się ona układa, jaka jest w dotyku, struktury tapety, czy wygody mebli tapicerowanych. Nawet materac do łóżka najlepiej sprawdzić, kładąc się na nim. Trudno też zaufać kolorom, które są pokazywane przez monitory komputera. Nic nie zastąpi bezpośredniego kontaktu z takimi produktami. W tych przypadkach doskonale sprawdzają się galerie wnętrz, w których w jednym miejscu zgromadzone są różne marki.

Podobnego zdania jest Ewa Mierzejewska, historyk sztuki, ekspert w dziedzinie wnętrz i designu, redaktor naczelna Dom & Wnętrze, właścicielka bloga www.ewaiwnetrze.pl, prowadząca autorskie programy telewizyjne.

– Niedawno chciałam kupić płytki do domu, które znalazłam w sklepie internetowym. Na szczęście, zanim je zamówiłam, wybrałam się do galerii wnętrz, w której były one dostępne. Jakież było moje zdziwienie, kiedy okazało się, że na żywo miały zupełnie inny odcień, niż w komputerze – opowiada Ewa Mierzejewska. – I to jest wspaniałe, że w takich miejscach można w jednym czasie sprawdzić wygodę mebli wypoczynkowych, wybrać kolor farb czy wspomniane przeze mnie płytki do łazienki.

Argumentem przemawiającym za zakupami w takich miejscach jest też bezpośredni kontakt ze sprzedawcą oraz bogata oferta usług dodatkowych jak montaż czy transport.

– Kompetentna osoba może odpowiedzieć na nasze pytania, podpowiedzieć alternatywne opcje czy nawet pomóc dopasować meble do stylu mieszkania – podkreśla Ewa Mierzejewska. – Chciałabym jednak, aby takie centra oferowały coś więcej niż tylko zakupy. Doskonale byłoby, gdyby odbywały się w nich spotkania z projektantami, noce zakupów czy inne eventy, które mogłyby poszerzać wiedzę konsumentów.

Takimi miejscami są galerie Home Concept – jedne z największych i najnowocześniejszych miejsc tego typu, które z założenia są nie tylko przestrzenią do robienia zakupów. Organizowane są tam szkolenia dla architektów, spotkania z designerami, skupiające ludzi zainteresowanych urządzaniem wnętrz.

– Zauważyliśmy, że współczesny konsument to osoba wyedukowana i świadoma wzorniczych trendów, bardzo wymagająca – mówi Włodzimierz Radojewski z Home Concept w Katowicach. – Nasi klienci kierują się w swych decyzjach przede wszystkim jakością produktów, a o tej trudno zdecydować przeglądając wyłącznie sklepy internetowe. Ludzie, którzy odwiedzają naszą galerię lubią mieć wybór, dlatego znajduje się w niej kilkanaście salonów z bardzo bogatą ofertą wyposażenia wnętrz. Atutem takiego miejsca jest ogromna oszczędność czasu, bo nie trzeba się przemieszczać w poszukiwaniu odpowiedniego produktu po całym mieście.

0 Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij i dodaj pierwszy!



Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.