REKLAMA

Istota marketingu – zobacz jak pokazuje Cię internet i jak zdobyć w nim klienta

ps | 17 marz 2015 16:10 0

Podczas Targów Budma odbył się wykład prowadzony przez Piotra Hurnika z firmy Google oraz Roberta Rydza-Mościckiego z Performance Media na temat: „Jak zdobyć nowych klientów za pomocą narzędzi Google?”

Jak wiadomo to technika i nowe wynalazki popychają świat do przodu w każdej dziedzinie życia. Jak można reklamować swoją firmę? Czy można sprawdzić jak jesteśmy popularni w internecie w porównaniu do konkurencji? Jak dać się zauważyć klientowi internetowemu i dlaczego jest to tak istotne?

  • Robert Rydz-Mościcki z firmy Performance Media

     

    Jak poprzez internet pozyskać nowych klientów? Jeżeli my nie dostosujemy się do zmian i nowoczesności, zrobi to nasza konkurencja. Obserwując to co dzieje się za granicą, widzimy to co czeka nas za czas jakiś. Ta wiedza pozwala nam budować takie projekty i usługi, które pozwalają firmom w Polsce zdobywać przewagę konkurencyjną. Okazuje się, że Polska zajmuje pierwsze miejsce w Europie, pod względem ilości wyszukiwania haseł w przeglądarce Google. Google okazuje się być miejscem dla konsumenta oraz usługodawcy. Jest to pewnego rodzaju medium reklamowe, oraz miejsce na rzetelne informacje dla wszystkich branż. Internet jest kopalnią wiedzy technicznej. Za jego pomocą można się dowiedzieć jak zamontować kabinę prysznicową, jakie są nowości na rynku wśród paneli podłogowych, które okno dachowe wybrać.

    Warto sprawdzić jak pozycjonuje się nasza firma w internecie. Fajne jest to, że za darmo możemy także sprawdzić jak pozycjonuje się tam nasza konkurencja, czy ma więcej odsłon, kto jest popularniejszy. Umożliwia to wyszukiwarka google trends. Podam przykłady. Może być to zaskakujące, ale jest prawdziwe, że więcej osób w wyszukiwarce google szuka informacji o oknach oraz dachach niż na przykład komputerach. Wpisując nazwę producentów okien Velux i Fakro, widzimy, że częściej wyszukiwana jest firma Fakro. Pozwala nam to ustalać i oglądać popularność marek i śledzenie zmian. Widzimy przez to jak nasza marka w internecie jest postrzegana. Każda złotówka zainwestowana w reklamę w internecie, przynosi korzyść i zwrot inwestycji. Jest to inwestycja, która już w krótki m czasie przyniesie korzyści w postaci nowych klientów. Naszym głównym przekazem jest to, żeby dać się znaleźć w internecie. 
  • Piotr Hurnik z firmy Google

     

    Technologia i internet zmieniły świat. Widzimy, że tempo zmian technologicznych bardzo przyspiesza. Warto dostosowywać się do tych zmian, a nawet przyspieszać ich wdrażanie. W 2010 roku na serwisie Youtube było odtwarzanych 6 mld video, natomiast już w roku 2013 – 12 mld. W Polsce serwis ten obecnie ma 14 mln unikalnych użytkowników miesięcznie. Jest to bardzo dobre medium, poprzez które możemy dotrzeć do naszych klientów. Każda firma i każda branża może się tu reklamować. 

0 Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij i dodaj pierwszy!