Kilkunastoletnie doświadczenie w branży marketingowej Karolina Wesołowska zdobywała w polskich i międzynarodowych przedsiębiorstwach, łącząc skutecznie marketing tradycyjny z najnowszymi trendami digital. Przed objęciem funkcji dyrektora marketingu w Ceramice Paradyż, zbudowała strategię i zespół marketingowy dla rynków CEE szwajcarskiej marki Hoval. Następnie jako Content Marketing Manager odpowiadała za działania contentowe w kanałach online i social media dla Europy Zachodniej. Zarządzała również wizerunkiem marek Celma i Immergas.
Karolina Wesołowska, dyrektor marketingu Ceramiki Paradyż 17 kwietnia weźmie udział w panelu "Wyzwanie – dobra koniunktura. Przyszłość rozwoju branży łazienkowej".
Dowiedz się więcej o Forum Branży Łazienkowej
4 Design Days 2020: ikony designu, najwięksi architekci, projektanci, producenci, deweloperzy o inspiracjach i trendach w architekturze i designie. Już 6-9 lutego 2020 r. w Spodku i Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach.
Zarejestruj się!