REKLAMA

Konkurs dla architektów - kreacja w ciemnych kolorach

Mariusz Golak | 20 marz 2014 14:47 0
dupont.jpg

Firma DuPont™ Corian® ogłasza międzynarodowy konkurs na projekt pod nazwą „Shape The Future Of Black”. Konkurs skierowany jest do profesjonalistów i studentów specjalizuących się w dziedzinie architektury, wyposażenia wnętrz, wzornictwa przemysłowego oraz rzemiosła artystycznego.

Konkurs przeznaczony jest dla:

- studentów studiujących architekturę, wzornictwo przemysłowe, inżynierię lub pokrewne dziedziny na uczelniach funkcjonujących w jednym z krajów Europy, Bliskiego Wschodu lub Afryki. Uczestnicy muszą mieć ukończone 18 lat. W konkursie mogą wziąć również udział studenci, którzy ukończyli studia w roku 2013.

- profesjonalistów, którzy pracują jako niezależni specjaliści lub pracownicy firm z siedzibą w dowolnym kraju Europy, Bliskiego Wschodu lub Afryki.

 Absolwenci studiów mogą wybrać kategorię dla profesjonalistów, jednak nie mogą wziąć udziału w obydwu kategoriach jednocześnie.

Uczestnicy konkursu mają za zadanie stworzyć projekt np. mebla, stołu, siedziska, umywalki, okładziny pionowej itp. przeznaczony do wnętrza mieszkalnego lub publicznego. Warunkiem koniecznym jest wykorzystanie w projekcie materiałów DuPont™ Corian®. Ważne, aby był to przynajmniej jeden z czarnych odcieni DuPont™ Corian® wykonanych w nowej technologii DeepColour™ Technology* (kolory: Deep Nocturne, Deep Night Sky, Deep Black Quartz, Deep Anthracite).

Rejestracja jest już możliwa na stronie www.deepcolour.corian.com, a zapisy będą przyjmowane do 15 czerwca 2014 roku. Zwycięzcy zostaną powiadomieni przez firmę DuPont na początku lipca 2014 lipca. Wręczenie nagród odbędzie się w Londynie 17 września 2014 roku. Zwycięskie projekty w dwóch kategoriach (studenci i profesjonaliści) będą produkowane przez firmę DuPont i eksponowane na stoisku DuPont™ Corian® podczas targów "100% Design show" w Londynie w 2014 roku (od 17 do 20 września br.). 

Jury będzie oceniać projekty według następujących kryteriów:

- zdolność wyrażania fascynujących cech i piękna czarnych kolorów,

- kreatywność i innowacyjność projektu,

- użyteczność w codziennym życiu,

- wartość estetyczna,

- ochrona środowiska naturalnego,

- potencjał jako produktu dostępnego w sprzedaży,

- prawidłowe wykorzystanie/optymalizacja właściwości i wydajność DuPont™ Corian®,

- właściwe zastosowanie technik dekoracyjnych i modyfikacji powierzchni,

- potencjał marketingowy/sprzedażowy.

0 Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij i dodaj pierwszy!