Konkurs wyłania najciekawsze koncepcje sklepów wnętrzarskich z całego świata, doceniając m.in. misję i strategię, design sklepu, visual merchandising, marketing, szkolenie pracowników, jakość obsługi klienta i innowacyjność. Chętne firmy mogą dodatkowo zgłosić do konkursu sklepy internetowe. Konkurencja odbywa się w dwóch etapach – krajowym i globalnym.
Zwycięzcę polskiej edycji poznamy 14 września 2016 r. podczas „Interior Design Forum” w Warszawie. Zwycięzcy światowych rozgrywek („Global Honorees”) zostaną ogłoszeni 18 marca 2017 r. na uroczystej gali w Chicago. Dodatkowo najlepsza wystawa sklepowa zostanie wyróżniona nagrodą „Martin M. Pegler Award for Excellence in Visual Merchandising”.
Zwycięzcy zarówno krajowych, jak i światowych eliminacji, będą szeroko promowani na międzynarodowych targach wnętrzarskich „International Home + Housewares Show” w Chicago (18-21.3.2017.), gdzie będą mieć okazję wziąć udział w interesujących wykładach, korzystać z indywidualnych konsultacji, odwiedzić najlepsze sklepy ze swojej branży.
4 Design Days 2020: ikony designu, najwięksi architekci, projektanci, producenci, deweloperzy o inspiracjach i trendach w architekturze i designie. Już 6-9 lutego 2020 r. w Spodku i Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach.
Zarejestruj się!