REKLAMA

Konkurs na nowy produkt IKEA

mg | 15 gru 2015 09:54 0
Fot. Shutterstock

IKEA ogłosiła konkurs „Produkt, jakiego jeszcze nie było”. Firma zaprojektuje, wyprodukuje, a następnie wprowadzi do sprzedaży przedmiot sygnowany nazwiskiem osoby, której pomysł zwycięży. Autor najlepszego konceptu otrzyma również 10 tys. zł oraz możliwość odbycia stażu w dziale sprzedaży i udziału w procesie produkcji. Zgłoszenia można przesyłać do końca stycznia 2016 roku.

Konkurs „Produkt, jakiego jeszcze nie było” skierowany jest do studentów wszystkich kierunków. Jego celem jest przybliżenie konceptu IKEA młodym ludziom wchodzącym na rynek pracy. Do tej pory wszystkie produkty tej marki projektowane były w Szwecji, a dopiero produkcja realizowana jest w konkretnych krajach. Polski oddział firmy zrobi jednak wyjątek dla zwycięzcy konkursu i do lokalnych sklepów wprowadzi limitowaną edycję produktu, którego koncepcja narodzi się w Polsce.

Oceniając pomysł, z pewnością będziemy brać pod uwagę uwzględnienie zasad, którymi kieruje się IKEA. Liczymy na wiele ciekawych i kreatywnych konceptów, ale chcemy wyłonić ten, którego autor w pełni nas rozumie. W IKEA już na etapie projektu określana jest cena produktu, dobierane są najbardziej trwałe i przyjazne środowisku surowce. Cała produkcja jest w naszych rękach, więc mamy na nią wpływ na każdym jej etapie – mówi Hugo Asplund, Country Sales Manager IKEA Retail. I dodaje: Nie tylko dbamy o jakość produkcji i warunki pracy osób u nas zatrudnionych, ale również kładziemy ogromny nacisk na racjonalną dystrybucję, czyli "nie wożenie powietrza”, ograniczanie niepotrzebnych kosztów czy zanieczyszczeń. Wszystkie te czynniki będziemy oceniać w nadesłanych zgłoszeniach konkursowych. To ciekawe wyzwanie dla uczestników, a dla nas zadanie, z którym mierzymy się na co dzień w IKEA.

IKEA poszukuje innowacyjnych, ale przede wszystkim dobrze przemyślanych pomysłów na produkty. Autorzy muszą wykazać się nie tylko kreatywnością, ale także pełnym zrozumieniem potrzeb klientów i ich życia w domu czy w pracy.

W IKEA w Polsce czuwamy nad całym procesem produkcji – od momentu jej rozpoczęcia, aż do chwili gdy gotowy produkt trafia do domu kolejnego zadowolonego klienta. Dzięki temu mamy pewność, że przedmioty sprzedawane w sklepach IKEA spełniają nasze wymagania, czyli łączą w sobie funkcjonalność, dobre wzornictwo i jakość, sprawiając, że domowe życie wielu ludzi staje się lepsze – mówi Michał Pióro, Country HR Manager IKEA Retail. I dodaje: Zwycięzca konkursu będzie miał wyjątkową szansę poznać nasz unikalny model biznesowy z bliska, mając wpływ na realizację swojego pomysłu od początku do końca

W tym roku IKEA organizuje łącznie trzy konkursy w ramach projektu „Studenckie metody”. Studenci szkół artystycznych mogą sprawdzić się, projektując pokój dzienny. Natomiast trzeci konkurs został stworzony dla każdego, kto potrafi wcielić się jednocześnie w rolę sprzedawcy i klienta. W ramach zadania należy zaprojektować proces zakupowy, który pokaże krok po kroku drogę klienta od wyboru do zakupu. Zgłoszenia do wszystkich trzech konkursów można nadsyłać do 31 stycznia 2016 roku. Szczegóły wszystkich konkursów IKEA dla studentów znajdują się na stronie www.studenckiemetody.pl 

0 Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij i dodaj pierwszy!



Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.