Grawerowanie na szkle to innowacyjny sposób na unikalną ozdobę łazienki, wpisujący się w aktualny trend personalizacji wnętrz. Producent kabin prysznicowych ze Swarzędza pod Poznaniem wprowadził go w ostatnich miesiącach do swojej oferty.
Szansa dla młodych kreatywnych
Do konkursu na nowy wzór graweru zostali zaproszeni studenci z Pracowni Projektowania Produktu prowadzonej przez prof. dr hab. Grzegorz Reński z wydziału Wzornictwa i Architektury Wnętrz ASP w Łodzi. Młodzi twórcy uczą się tam, jak stworzyć atrakcyjny wizualnie projekt odpowiadający na potrzeby użytkownika, który jednocześnie będzie zgodny z możliwościami technologicznymi i konstrukcyjnymi.
- Wierzymy, że młodzi, kreatywni ludzie mogą pomóc nam spojrzeć na nasze produkty świeżym okiem i zaprezentować inspirujące pomysły. Z drugiej strony będzie to dla nich świetna okazja na zdobycie pierwszego doświadczenia zawodowego – mówi Hanna Błaszak z firmy Radaway.
Prof. Grzegorz Reński: – Chciałbym, żeby jak najwięcej moich studentów znalazło swoje miejsce na rynku pracy. Udział w takich konkursach pomaga osiągnąć ten cel – mówi profesor i dodaje: - 20-latkowie są bardzo twórczy, a technika graweru na szkle nie jest im całkiem obca, więc na pewno poradzą sobie z wyzwaniem.
Studenci mają na przygotowanie zadania konkursowego cały semestr. Zwycięskie projekty poznamy w marcu 2017 r.
4 Design Days 2020: ikony designu, najwięksi architekci, projektanci, producenci, deweloperzy o inspiracjach i trendach w architekturze i designie. Już 6-9 lutego 2020 r. w Spodku i Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach.
Zarejestruj się!