REKLAMA

Nowatorskie rozwiązania w najnowszym hipermarkecie Carrefour

Redakcja Propertydesign.pl | 07 lis 2016 15:18 0
fot. materiały prasowe Carrefour

W otwartym na terenie CH Posnania hipermarkecie Carrefour klienci skorzystają m.in. z elektronicznego lustra, czyli wirtualnej przymierzalni, w której ubrania ogląda się na cyfrowym ekranie.

Najnowszy hipermarket Carrefour to przykład realizacji nowej strategii handlowej firmy. Hipermarket został podzielony zgodnie z koncepcją tak zwanych światów: Alei mody, Zakupów codziennych oraz Produktów tradycyjnych. Nowatorski, butikowy układ sklepu, innowacyjne minikoncepty oraz digitalizacja wpływają na komfort i przyjemność zakupów, a różnorodne i precyzyjnie wyselekcjonowane produkty dopasowane są do potrzeb współczesnego konsumenta.

- Opracowując nasz nowy hipermarket w Posnanii skupiliśmy się na tym, aby przygotować pierwszy koncept w Polsce, który eksponuje przyjemność płynącą z dokonywania zakupów w sklepach Carrefour. Dlatego nasz sklep wyróżnia się nowoczesnym wyglądem i inspirującymi światami zakupów – powiedział Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska.

W najnowocześniejszym sklepie Carrefour w Polsce zastosowano rozwiązania digitalowe. W dziale modowym klienci skorzystają z elektronicznego lustra, czyli wirtualnej przymierzalni, w której ubrania ogląda się na cyfrowym ekranie. Nagranie można udostępnić w mediach społecznościowych i zapytać znajomych o zdanie. Elektroniczne lustro znacznie przyspiesza i ułatwia zakup odzieży. W dziale alkoholi dobór najlepszego wina zaproponuje elektroniczny sommelier, a więc kiosk z wirtualnym doradcą.

ZOBACZ CAŁY ARTYKUŁ I ZDJĘCIA TU

0 Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij i dodaj pierwszy!