REKLAMA

Otomi projektuje dla Levi'sa

Mariusz Golak | 12 cze 2014 11:52 0

Grupa projektowa Otomi nawiązała współpracę z marką oferującą odzież jeansową. Biuro odpowiada za opracowanie koncepcji aranżacji mebli i elementów wykończenia sklepów store-in-store marki Levi’s na rynku europejskim.

Pierwsze prace już dobiegły końca, między innymi w Wielkiej Brytanii, Francji i Niemczech.Ostatnią realizacją Otomi dla marki Levi’s było biuro polskiego oddziału firmy na warszawskim Wilanowie – autorski pomysł Otomi. Z kolei koncept sklepów store-in-store w Europie Zachodniej powstał w centrali Levi’s. Choć bazujemy na istniejącym koncepcie, dzięki naszej obszernej wiedzy na temat marki i znajomości ich podejścia do projektowania sklepów, zostaliśmy obdarzeni zaufaniem w zakresie tworzenia koncepcji aranżacji mebli, dekoracji ścian oraz dodatków graficznych – mówi Marek Witaszewski z Otomi.

Butiki Levi’s wyróżnia charakterystyczny styl – dużo drewna, neutralnych kolorów i wyraźna ekspozycja produktów. Meble są zawsze wykonane z naturalnego drewna sosnowego, a elementy stalowe z surowej stali lakierowanej bezbarwnie. Drewniane stoły stanowią kluczowy element aranżacji – to one służą prezentacji modeli ubrań. Reszta kolekcji znajduje się na manekinach lub metalowych, industrialnych regałach. Do oświetlenia służą nowoczesne oprawy wykorzystujące źródła LED.

Projektowanie przestrzeni store-in-store wymaga każdorazowego dostosowywania się do wymagów poszczególnych domów handlowych. Dodatkowo przepisy prawa są inne w każdym z krajów. Do naszych obowiązków, poza działaniami aranżacyjnymi, należało również spełnienie wymogów stawianych przez poszczególne centra handlowe oraz ich dzierżawców – to doświadczenie było doskonałym treningiem efektywnej organizacji. Wyzwanie stanowił nie tyle sam projekt, co sprawna komunikacja przy jego realizacji – podsumowuje Marek Witaszewski z Otomi.

0 Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij i dodaj pierwszy!