REKLAMA

OTOMI store design lab projektuje dla Celio

Źródło: OTOMI | 11 paź 2014 08:38 0
OTOMI_Celio_5.jpg

Celio to francuska marka oferująca odzież męską. Do warszawskich centrów handlowych weszła w ubiegłym roku, otwierając jednocześnie cztery sklepy. Proces projektowy powierzono pracowni OTOMI store design lab.

Koncept sklepów Celio powstał we francuskiej centrali firmy. Zadaniem OTOMI była jego adaptacja do warunków warszawskich centrów handlowych. OTOMI  przygotowało też dokumentację projektu. – Tłumaczyliśmy naszemu partnerowi, w jaki sposób można zaadaptować projekt, by uwzględniał polskie przepisy i wytyczne dla najemcy określane przez poszczególne galerie handlowe. Zaczęliśmy od przetłumaczenia dokumentacji projektowej z języka francuskiego na polski. Następnie zapoznaliśmy się z najważniejszymi dla marki elementami wnętrza – mówi Agata Smolich, architekt prowadząca projekt.

Jak podkreśla architekt, przy adaptacji tego typu projektu niezbędna jest znajomość zasad działania centrów handlowych. Dzięki temu można w miarę precyzyjnie zaplanować harmonogram poszczególnych etapów realizacji projektu. Ważna jest też dobra współpraca z innymi osobami zaangażowanymi w projekt, m.in. branżystami, osobami przygotowującymi certyfikaty materiałów, aby spełnić wszystkie wymagania inspektora przy odbiorze lokalu.

0 Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij i dodaj pierwszy!