REKLAMA

Polski produkt na świecie – relacja z debaty The Spirit of Poland

ps | 30 cze 2015 09:43 0

23 czerwca odbyła się pierwsza wspólna debata The Spirit od Poland oraz Miasta Stołecznego Warszawy, dotycząca promocji polskiej kultury i przedsiębiorczości. Na przykładzie Brazylii dyskutowano o rozwijaniu działalności biznesowej oraz potencjale polskich marek poza granicami naszego kraju.

Z okazji zakończenia kolejnej wystawy polskiego designu w Rio de Janeiro, The Spirit of Poland, dzięki wsparciu Miasta Stołecznego Warszawy, zorganizowało w Muzeum Warszawskiej Pragi debatę, będącą między innymi podsumowaniem dotychczasowych działań w Brazylii.

W trakcie debaty, Barbara Krzeska, kierowniczka działu komunikacji Instytutu Adama Mickiewicza w Warszawie przedstawiła najważniejsze działania promocyjne zrealizowane do tej pory w Brazylii. Dowiedzieliśmy się jakie wydarzenia planowane są na kolejne miesiące, m.in. otwarcie wystawy Tadeusza Kantora w sierpniu 2015 roku w Sao Paulo. O dotychczasowych wystawach i projektach w Brazylii, jak również o mechanizmach związanych z wprowadzaniem marek na trudne rynki, opowiedziała Monika Brauntsch, liderka projektu The Spirit of Poland i właścicielka firmy oświetleniowej Kafti. Karolina Małaczek, ekspert do spraw kultury Urzędu m. st. Warszawy, nakreśliła obraz zróżnicowanej branży kreatywnej w Brazylii, tworzacej się na tle wielowymiarowej kultury tego kraju. Poruszony został również wątek wizerunku Państwa oraz kontaktów z Unią Europejską. Poznaliśmy organizacyjne i strategiczne aspekty prowadzenia firmy – nie tylko pod kątem możliwości rynkowych, ale również zagrożeń wynikających z obowiązującego systemu polityczno-prawnego oraz sytuacji społecznej. 

Zapraszamy do obejrzenia naszej fotorelacji. 

0 Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij i dodaj pierwszy!