REKLAMA

RetailShow 2014, czyli targi aranżacji i wyposażenia sklepów

Redakcja Archiconnet.pl | 25 lis 2014 12:29 0

Warszawskie targi RetailShow 2014 już się zakończyły. Podczas tej imprezy branżowej swoją ofertę zaprezentowało wiele firm, świadczących usługi dla handlu oraz specjalizujących się w aranżacji sklepów i salonów sprzedaży.

RetailShow 2014 odbył się między 19 a 20 listopada 2014 w warszawskim centrum Expo XXI.

Najliczniej zaprezentowały się na targach firmy oferujące kasy i terminale POS, niezbędne do obsługi klientów w sklepach. Wystawiało się wiele firm pracujących nad jakością ekspozycji – od detali jak ekspozytory czy oznaczenia cenowe, po całościowe aranżacje i wyposażenie punktów handlowych.

Zwracały uwagę stoiska firm oświetleniowych, które były atrakcyjnie zaaranżowane, a eksperci marek służyli chętnie radą i wskazówkami. Wśród nich znalazły się Spectra Lightning, Lira Lightning, Bäro Retail Lighting cz też Światło.net.

Uzupełnieniem oferty targowej były prezentacje firm zajmujących się kompleksowym urządzaniem sklepów i salonów – głównie biur projektowych z dużym doświadczeniem w tworzeniu dla znanych marek, ale też salonów meblowych, wnętrzarskich. Reprezentowała je Grupa Forbis, Hany czy też Zamek Design.

Ciekawawostką Retail Show 2014 był modelowy sklep - specjalnie zaaranżowany na przestrzeni targowej przez projektantkę sklepu Ewa Gawroniak-Olejniczak z firmy Ego-Studio:

W tym roku chcielibyśmy zachęcić do spojrzenia na sklep z innej strony. Jak odpowiedzieć na zmieniające się potrzeby klienta i jak wyjść na przeciw jego oczekiwaniom. Postawiliśmy na nowoczesną aranżację, aby pokazać jak ważne jest pierwsze wrażenie wejścia do sklepu. Naturalność materiałów wykończeniowych wzbudza zaufanie kupującego, buduje pozytywne relacje. Ściany, profesjonalne oświetlenie i grafika umiejętnie połączone razem budują atmosferę sprzyjającą procesowi zakupowemu. W jednym miejscu chcemy zaspokoić możliwie najwięcej potrzeb klienta, pojawi się stoisko z ofertą food to go (kawa, soki wyciskane, grillowane kanapki, hot-dog i inne).

Uzupełnieniem RetailSow była płatna konferencja Retail Congress oraz cykl dostępnych dla każdego uczestnika targów warsztatów poświęconych elementom aranżacji sklepów.

Ciekawą prezentację wygłosiły Ewa Dominiak, art director i właścicielka studio kreatywnego Black Hog Design Studio oraz Ewa Gawroniak-Olejniczak - mgr architekt wnętrz, właścicielka Ego-Studio Shop design. Zaprezentowały i dokładnie omówiły przykłady efektywnych rozwiązań i wdrożeń sklepów z perspektywy architekta.

0 Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij i dodaj pierwszy!