REKLAMA

RetailShow 2014, czyli targi aranżacji i wyposażenia sklepów

Redakcja Archiconnet.pl | 25 lis 2014 12:29 0

Warszawskie targi RetailShow 2014 już się zakończyły. Podczas tej imprezy branżowej swoją ofertę zaprezentowało wiele firm, świadczących usługi dla handlu oraz specjalizujących się w aranżacji sklepów i salonów sprzedaży.

RetailShow 2014 odbył się między 19 a 20 listopada 2014 w warszawskim centrum Expo XXI.

Najliczniej zaprezentowały się na targach firmy oferujące kasy i terminale POS, niezbędne do obsługi klientów w sklepach. Wystawiało się wiele firm pracujących nad jakością ekspozycji – od detali jak ekspozytory czy oznaczenia cenowe, po całościowe aranżacje i wyposażenie punktów handlowych.

Zwracały uwagę stoiska firm oświetleniowych, które były atrakcyjnie zaaranżowane, a eksperci marek służyli chętnie radą i wskazówkami. Wśród nich znalazły się Spectra Lightning, Lira Lightning, Bäro Retail Lighting cz też Światło.net.

Uzupełnieniem oferty targowej były prezentacje firm zajmujących się kompleksowym urządzaniem sklepów i salonów – głównie biur projektowych z dużym doświadczeniem w tworzeniu dla znanych marek, ale też salonów meblowych, wnętrzarskich. Reprezentowała je Grupa Forbis, Hany czy też Zamek Design.

Ciekawawostką Retail Show 2014 był modelowy sklep - specjalnie zaaranżowany na przestrzeni targowej przez projektantkę sklepu Ewa Gawroniak-Olejniczak z firmy Ego-Studio:

W tym roku chcielibyśmy zachęcić do spojrzenia na sklep z innej strony. Jak odpowiedzieć na zmieniające się potrzeby klienta i jak wyjść na przeciw jego oczekiwaniom. Postawiliśmy na nowoczesną aranżację, aby pokazać jak ważne jest pierwsze wrażenie wejścia do sklepu. Naturalność materiałów wykończeniowych wzbudza zaufanie kupującego, buduje pozytywne relacje. Ściany, profesjonalne oświetlenie i grafika umiejętnie połączone razem budują atmosferę sprzyjającą procesowi zakupowemu. W jednym miejscu chcemy zaspokoić możliwie najwięcej potrzeb klienta, pojawi się stoisko z ofertą food to go (kawa, soki wyciskane, grillowane kanapki, hot-dog i inne).

Uzupełnieniem RetailSow była płatna konferencja Retail Congress oraz cykl dostępnych dla każdego uczestnika targów warsztatów poświęconych elementom aranżacji sklepów.

Ciekawą prezentację wygłosiły Ewa Dominiak, art director i właścicielka studio kreatywnego Black Hog Design Studio oraz Ewa Gawroniak-Olejniczak - mgr architekt wnętrz, właścicielka Ego-Studio Shop design. Zaprezentowały i dokładnie omówiły przykłady efektywnych rozwiązań i wdrożeń sklepów z perspektywy architekta.

0 Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij i dodaj pierwszy!



Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.