Rob Reinders związał się z branża hotelową przez złożoność wyzwań, które stawia ten sektor. - Musimy znaleźć balans pomiędzy tysiącami detali, ale nie zapomnieć o dobrym designie. A sposób myślenia o projektowaniu cały czas się zmienia, tak jak zmieniają się potrzeby gości. To naprawdę fascynujący biznes - mówił w rozmowie z nami Reinders.
Większość swojej kariery spędził w USA, gdzie znajduje się mnóstwo hoteli sieci Marriott. - Dziś rośniemy bardzo szybko, na całym świecie. W naszej firmie zawsze byliśmy liderem, jeśli chodzi o design, ale teraz staliśmy się jeszcze bardziej wyrafinowani w sposobie jego wyrażania. W podkreślaniu designu pomagają nam poszczególne brandy naszych hoteli, których mamy już 19 - wspominał Reinders. Dlatego każda marka Marriott ma zupełnie inną misję, filozofię i co za tym idzie design. - Modny hotel dla każdej marki oznacza coś innego. Definicja bycia modnym jest odmienna w sieci Moxy, Marriott czy Ritz Carlton. Ale oczywiście istnieją pewne uniwersalne czynniki wspólne dla wszystkich brandów i obiektów. I tak najważniejsze jest pierwsze wrażenie, jakie gość ma po wejściu do hotelu. Pierwsze wrażenie to potężna broń w hotelarstwie - stwierdził.
4 Design Days 2020: ikony designu, najwięksi architekci, projektanci, producenci, deweloperzy o inspiracjach i trendach w architekturze i designie. Już 6-9 lutego 2020 r. w Spodku i Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach.
Zarejestruj się!