Budner będzie odpowiedzialny za wykonanie płyt: fundamentowej (wraz z izolacją) i pośredniej oraz rusztu belkowego na gruncie, stropowej na gruncie wraz z izolacją, wykonanie wykopów podstropowych wraz z odwodnieniem.
I etap realizacji odcinka wschodnio-północnego dotyczy szlaku rozpoczynającego się za stacją C15 (Dworzec Wileński) do torów odstawczych za stacją C18 (Trocka). Przy budowie stacji będzie pracować 120 osób. - Jesteśmy dumni z wygranego przetargu na budowę stacji C17. Świadczy to o tym, iż doświadczenie inżynieryjne oraz dotychczasowe sukcesy w realizacji skomplikowanych budów, mają istotne znaczenie przy wyborze partnera w tak ważnej dla każdego warszawiaka inwestycji jaką stanowi II linia metra - komentuje Jarosław Brzozowski, członek zarządu i dyrektor produkcji Budner.
4 Design Days 2020: ikony designu, najwięksi architekci, projektanci, producenci, deweloperzy o inspiracjach i trendach w architekturze i designie. Już 6-9 lutego 2020 r. w Spodku i Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach.
Zarejestruj się!