REKLAMA

Showroom RuckZuck wyróżniony statuetką „Luksusowej Marki Roku”

Źródło: 81.WAW.PL | 04 lis 2014 15:58 0

Showroom marki RuckZuck został laureatem nagrody „Luksusowa Marka Roku”, która od 5 lat przyznawana jest przez redakcję kwartalnika „Osobowości i Sukcesy”. Twórcy tego prestiżowego magazynu docenili nowoczesność i unikatowość zaprojektowanego przez 81.WAW.PL sklepu, który poprzez swoją multimedialność wyznaczył nowe trendy w branży.

Podczas gali doceniono między innymi osobowość roku, sukces roku oraz właśnie luksusową markę Anno Domini 2014. Tytuły te już od pięciu lat przyznawane są najlepszym produktom, usługom, markom i najbardziej charyzmatycznym osobowościom w polskim biznesie i kulturze. Jak przyznali organizatorzy, na gali rozdano statuetki markom, które w tym roku zaproponowały najbardziej luksusowe, wykwintne i ekskluzywne produkty oraz usługi.

Dzięki otrzymanej nagrodzie, zaprojektowany przez 81.WAW.PL showroom może być wymieniany jednym tchem z laureatami nagrody z lat poprzednich, czyli takimi firmami i osobowościami, jak: Batycki, Dr Irena Eris, Eva Minge, Clarena, Roncato, Hotel Krasicki, Stowarzyszenie Hoteli Historycznych, Volvo, Gosia Baczyńska, Wittchen, Renault, Tomasz Jacyków, MUSES Urbańska & Komornicka, Ghelamco, DQ Vodka, Pure Sky Club, Hawker Beechcraft, czy Pako Lorente.

Udane połączenie

Warszawski showroom niemieckiej marki RuckZuck, to połączenie najnowszej techniki, multimediów i wysmakowanego wystroju wnętrza, zaprojektowanego przez projektantów z 81.WAW.PL. RuckZuck jest jedną z największych europejskich sieci sprzedaży paneli podłogowych, skrzydeł drzwiowych wewnętrznych i materiałów wykończeniowych. Renoma firmy wymagała więc wyjątkowo zaprojektowanego wnętrza.

Głównym celem było odpowiednie wyeksponowanie produktów, aby klienci mogli bez trudu, wręcz intuicyjnie znaleźć wszystko to, co ich interesuje. Projektując salon postawiliśmy więc na jasny i klarowny podział wnętrza – mówi Anna Paszkowska-Grudziąż z 81.WAW.PL.

Kolorystyka i materiały, jakimi wykończono showroom jasno wskazują, że architekci postawili na nowoczesność i szyk. Na pierwszy plan wybijają się dwie przeciwstawne barwy – czerń, jako tło ekspozycji kolorowych podłóg i drzwi oraz biel, która stanowi centralny punkt wnętrza.

Głównym akcentem ekspozycji salonu są boksy, z których każdy spełnia inną funkcję. Najważniejszy jest niewątpliwie kubik stanowiący multimedialny projektor, stojący w tylnej części sklepu. Jest to rozwiązanie, którego dotąd na rynku nie było. To innowacja w naszym kraju – podkreśla Rafał Grudziąż, współautor projektu.

0 Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij i dodaj pierwszy!