REKLAMA

Showroom RuckZuck wyróżniony statuetką „Luksusowej Marki Roku”

Źródło: 81.WAW.PL | 04 lis 2014 15:58 0

Showroom marki RuckZuck został laureatem nagrody „Luksusowa Marka Roku”, która od 5 lat przyznawana jest przez redakcję kwartalnika „Osobowości i Sukcesy”. Twórcy tego prestiżowego magazynu docenili nowoczesność i unikatowość zaprojektowanego przez 81.WAW.PL sklepu, który poprzez swoją multimedialność wyznaczył nowe trendy w branży.

Podczas gali doceniono między innymi osobowość roku, sukces roku oraz właśnie luksusową markę Anno Domini 2014. Tytuły te już od pięciu lat przyznawane są najlepszym produktom, usługom, markom i najbardziej charyzmatycznym osobowościom w polskim biznesie i kulturze. Jak przyznali organizatorzy, na gali rozdano statuetki markom, które w tym roku zaproponowały najbardziej luksusowe, wykwintne i ekskluzywne produkty oraz usługi.

Dzięki otrzymanej nagrodzie, zaprojektowany przez 81.WAW.PL showroom może być wymieniany jednym tchem z laureatami nagrody z lat poprzednich, czyli takimi firmami i osobowościami, jak: Batycki, Dr Irena Eris, Eva Minge, Clarena, Roncato, Hotel Krasicki, Stowarzyszenie Hoteli Historycznych, Volvo, Gosia Baczyńska, Wittchen, Renault, Tomasz Jacyków, MUSES Urbańska & Komornicka, Ghelamco, DQ Vodka, Pure Sky Club, Hawker Beechcraft, czy Pako Lorente.

Udane połączenie

Warszawski showroom niemieckiej marki RuckZuck, to połączenie najnowszej techniki, multimediów i wysmakowanego wystroju wnętrza, zaprojektowanego przez projektantów z 81.WAW.PL. RuckZuck jest jedną z największych europejskich sieci sprzedaży paneli podłogowych, skrzydeł drzwiowych wewnętrznych i materiałów wykończeniowych. Renoma firmy wymagała więc wyjątkowo zaprojektowanego wnętrza.

Głównym celem było odpowiednie wyeksponowanie produktów, aby klienci mogli bez trudu, wręcz intuicyjnie znaleźć wszystko to, co ich interesuje. Projektując salon postawiliśmy więc na jasny i klarowny podział wnętrza – mówi Anna Paszkowska-Grudziąż z 81.WAW.PL.

Kolorystyka i materiały, jakimi wykończono showroom jasno wskazują, że architekci postawili na nowoczesność i szyk. Na pierwszy plan wybijają się dwie przeciwstawne barwy – czerń, jako tło ekspozycji kolorowych podłóg i drzwi oraz biel, która stanowi centralny punkt wnętrza.

Głównym akcentem ekspozycji salonu są boksy, z których każdy spełnia inną funkcję. Najważniejszy jest niewątpliwie kubik stanowiący multimedialny projektor, stojący w tylnej części sklepu. Jest to rozwiązanie, którego dotąd na rynku nie było. To innowacja w naszym kraju – podkreśla Rafał Grudziąż, współautor projektu.

0 Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij i dodaj pierwszy!



Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.