REKLAMA

„The Spirit of Poland” polski design w Kolonii. Zobacz fotorelację

ps | 02 lut 2015 10:40 0

Zakończyła się jedna z najważniejszych europejskich imprez poświęconych branży design. Na targach imm cologne polskie marki reprezentowała między innymi wystawa The Spirit of Poland.

  • Od 19 do 25 stycznia miały miejsce międzynarodowe targi imm cologne zaliczane do jednych z najważniejszych w branży wyposażenia wnętrz. Polskę, podczas wystawy w ramach targów Imm Cologne prezentowało 6 firm: Ćmielów Design Studio, Kafti, Kosmos, Malafor, Tabanda, Vzór. 
  • Duży potencjał komercyjny

    Monika Brauntsch, organizatorka wystawy
     
    Wybrane na wystawę obiekty pokazują, w jak twórczy sposób polscy projektanci podchodzą do pracy z materiałem czy kwestii logistycznych, jak umiejętnie czerpią z rodzimych tradycji oraz zasobów polskiego rynku. Są to jednocześnie produkty rynkowe, o dużym potencjale komercyjnym.

The Spirit of Poland pokazano w Halle 1, gdzie dominowały głównie szkoły projektowe, wystawy, zbiorowe, reprezentacje krajowe, jak również konkurs Pure Talents. Promocja polskiego wzornictwa w ramach zagranicznych wystaw i targów to jedno z najważniejszych założeń inicjatywy The Spirit of Poland.

Targi Imm Cologne otworzyły sezon targowy w 2015 roku. Jest to jedno z najważniejszych wydarzeń wystawienniczych z branży designu wyposażenia wnętrz na świecie, w trakcie którego firmy pokazują swoje najnowsze kolekcje, produkty i pomysły. Obecność polskich marek na tak prestiżowym wydarzeniu jest szansą na prezentację polskiego designu na forum międzynarodowym.

Polski design promowany przez The Spirit of Poland to przede wszystkim silne marki oraz dobrze zaprojektowane produkty. To design o wysokich walorach estetycznych i użytkowych, który staje się symbolem polskiej kultury materialnej, jej historii i współczesnego rozwoju.

0 Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij i dodaj pierwszy!