Głosowanie odbywa się na Facebooku. Z jednego konta na Facebooku może być oddany jeden głos na jedną pracę w ciągu 24 godzin.
Nagordę internautów otrzyma autor projektu, na którego pracę zostanie oddana największa liczba głosów. Projekty biorące udział w konkursie są oznaczone godłem przyznanym podczas rejestracji oraz oznakowane imieniem i nazwiskiem autora.
Prezentacje zawierają 2 plansze – miniatury, wizualizację obiektu wpisaną w otoczenie, wizualizację wybranego fragmentu wnętrza łazienki, rzut, przekrój oraz opis techniczny.
Werdykt Jury do dnia zakończenia konkursu „Projekt Łazienki 2015” jest utajniony.
-
Konkurs – rozwiązanie miejskiego problemu
Na problem niewystarczającej liczby szaletów miejskich co roku odpowiada konkurs KOŁO na Projekt Łazienki. Zadaniem konkursowym jest wykonanie projektu toalety publicznej, który ma szansę na realizację w przestrzeni miasta, tak jak miało to miejsce w Warszawie i Kazimierzu Dolnym. Co ważne, konkurs zwraca uwagę na wielofunkcyjność tych obiektów. Oprócz swojej głównej funkcji, obiekty powinny zaspokajać także inne potrzeby mieszkańców miasta, takie jak np. możliwość schronienia się przed deszczem oraz być wyposażone w stojak na rowery czy zdrój wody dla ludzi i zwierząt. Doskonałym przykładem wielofunkcyjnego obiektu jest warszawski Pawilon Plażowy, powstały w wyniku konkursu KOŁO w 2010r., który stał się także ciekawym i tętniącym życiem miejscem spotkań. Ponadto, w tym roku konkurs rozszerzył swoją formułę i zaprosił do współpracy aktywistów, studentów i wszystkich tych, którym losy miasta nie są obojętne. Powstała miejska inicjatywa „Nie olewamy miasta”, która ma na celu zwrócenie uwagi mieszkańców na ważne kwestie społeczno-kulturowe, związane z wykorzystaniem przestrzeni miejskiej.
4 Design Days 2020: ikony designu, najwięksi architekci, projektanci, producenci, deweloperzy o inspiracjach i trendach w architekturze i designie. Już 6-9 lutego 2020 r. w Spodku i Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach.
Zarejestruj się!