REKLAMA

Biuro starannie zaaranżowane – tego wymagają klienci

ps | 13 sie 2015 12:23 0

Najlepsze biura spełniają zasady ergonomii, wygody, a przy tym gwarantują bezpieczeństwo danych. Osiągnięcie tych celów, jest możliwe przy odpowiednim zaaranżowaniu. Jak zatem powinno wyglądać biuro XXI wieku?

Zadowolenie pracowników, lepsza efektywność, a w końcu realne zyski. Dziś nikt nie wątpi, że warunki pracy mają ogromny wpływ na funkcjonowanie firmy. Dlatego specjaliści ds. wyposażenia mebli i wnętrz, przykładają szczególną uwagę, by ich rozwiązania spełniały wymogi nowoczesnego biznesu.

Ergonomia przede wszystkim

Najważniejsza jest wygoda miejsca pracy przy komputerze. W tej kwestii podstawą są ergonomiczne fotele, ale równie przydatne okazują się specjalne wysięgniki na monitory. Dobrze, by umożliwiały regulację pozycji ekranu w pionie, poziomie oraz pozwalały wychylać go po kącie i cofać lub przysuwać. Taka swoboda ruchu likwiduje konieczność pochylania się nad biurkiem, czyli przybierania nieprawidłowej postawy. Warto pamiętać, że jedno biurko można wyposażyć w kilka ramion. Samo okucie nie zajmuje wiele miejsca. Co więcej, pozwala znacznie zwiększyć wolną przestrzeń biurka – nawet o 40%.

Porządek w szufladach

Prócz wygody i ergonomii stanowiska pracy, ważne jest zachowane go w ładzie. Idealnym rozwiązaniem są nowoczesne systemy wyposażenia kontenerów biurowych. Dobrze, by posiadały funkcjonalne przegródki na różne typy dokumentów, umożliwiały łatwe dotarcie do nich, ale też były łatwe w obsłudze. Mowa o rozwiązaniach wspomagających otwieranie frontów, wysuwanie szuflad oraz hamulcach siły zamykania. Szczególnie te ostatnie przydają się tam, gdzie liczy się najmniejsze możliwe natężenie hałasu. Z punktu widzenia ergonomii, ważne jest, by kontener znajdował się w zasięgu ręki pracownika. Układ szuflad powinien być dobrany tak, aby ułatwiać sięganie po niezbędne przedmioty w pozycji siedzącej.

Okucia ochronią dane

Bezpieczeństwo danych, to ważny temat dla biznesu. Co w tym kontekście może zaproponować rynek okuć? Na przykład elektroniczne systemy kontroli dostępu. To terminale ścienne i meblowe, które otwierane uniwersalnym kluczem, pozwalają nie tylko zabezpieczać istotne dane, ale nawet kontrolować ruch w obszarze biura. Najnowsze rozwiązania tego typu, jak systemy Dialock współpracują z systemami zarządzania budynkiem (BMS). Systemy typu Dialock składają się z terminali drzwiowych i ściennych oraz rozwiązań dedykowanych meblom, np. sejfom. To minimalizuje ryzyko nieautoryzowanego dostępu do pomieszczeń osób spoza firmy i tych, które nie posiadają stosownych uprawnień.

Z produktów tego rodzaju korzystają nie tylko biura, ale również hotele, szpitale, czy budynki administracji publicznej. To, jak dotąd najskuteczniejsza metoda zarządzania ruchem w obiekcie oraz bezpieczeństwem kluczowych pomieszczeń w budynku firmy.

Powyższe rozwiązania to podstawowe elementy świadczące o nowoczesnym
i przemyślanym charakterze biurowej aranżacji. Ich zastosowanie jest jednak kluczowe dla stworzenia miejsca pracy zgodnego z najlepszymi standardami i potrzebami pracowników. 

0 Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij i dodaj pierwszy!



Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.