REKLAMA

Innowacyjne biuro Sage

Redakcja Propertydesign.pl | 13 gru 2016 17:59 0
Fot. Sage

Wszystkie spotkania w sali konferencyjnej? Pracownicy w oddzielnych pokojach? Praca bez przerwy i spożywanie posiłków przy biurkach? To codzienność w wielu firmach. Na szczęście powstają nowe przestrzenie biurowe, które odpowiadają na potrzeby pracowników, zapewniając im dobre warunki pracy i usprawniając działanie przedsiębiorstwa.

Dzisiejsze technologie umożliwiają odejście od tradycyjnego podziału czasu pracy od 9 do 17. Badania Gallupa wykazały, że tradycyjny, 40-godzinny tydzień pracy, dla przeciętnego pracownika wydłużył się o 7 godzin. A przecież nie chodzi o godziny spędzone przy biurku tylko o efektywność. By ją zwiększyć konieczne jest stworzenie odpowiedniego środowiska – zarówno organizacyjnie, jak też pod względem infrastruktury biurowej. Przykładem może świecić nowe, warszawskie biuro firmy Sage zaprojektowane przez biuro projektowe Tetris.

Sage jest globalną firmą technologiczną, dlatego jednym z wyzwań dla działu HR stało się stworzenie warunków pracy wspierających innowacyjność i kreatywność pracowników, jak również dających im autonomię i swobodę działania. Nowoczesne środowisko pracy zakłada oderwanie od stałych biurek, pokoi czy działów. Wolna przestrzeń sprzyja zaangażowaniu, interakcjom i współpracy - pracownicy mogą swobodnie wymieniać się pomysłami, a decyzje podejmowane są szybciej.

ZOBACZ CAŁY ARTYKUŁ ORAZ ZDJĘCIA

0 Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij i dodaj pierwszy!



Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.