REKLAMA

Piękne wnętrza komercyjne na mapie świata

ps | 28 kwi 2016 09:42 0

Design wnętrz publicznych to dziś nieodzowna część składowa ich sukcesu komercyjnego. To jak wygląda wnętrze, odzwierciedla jego podejście do klienta. Zapraszamy do obejrzenia 20 pięknych realizacji wnętrz publicznych z całego świata.

Projekt wnętrza publicznego, które ma zarabiać pieniądze to nie lada wyzwanie dla architektów i projektantów. Takie zadanie wymaga odpowiedniej wiedzy, dobrego zmysłu, ale również doświadczenia. Wnętrza komercyjne projektują najlepsi designerzy, ponieważ zakrawa to o sztukę. 

W galerii przedstawiamy Państwu siedziby firm, biur, hoteli, restauracji i innych obiektów, dla których biznes bez designu - by nie istniał. 

  • Każdy metr musi zarabiać

     

    Monika i Adam Bronikowscy z HOLA DESIGN, na przykładzie klubu fitness
     
    Jak każde wnętrze tak i wnętrze klubu fitness ma znaczący wpływ  na samopoczucie klientów. Ten bezpośredni wpływ ma przełożenie na wyniki finansowe jakie będzie dany klub generował. Jeśli bowiem funkcjonalność i estetyka będą nieodpowiednio dobrane do potrzeb i oczekiwań docelowej grupy konsumenckiej to zainteresowane tych osób korzystaniem z usług danego klubu może być znacząco zmniejszone. Musimy pamiętać, że design to nie tylko estetyka. To przede wszystkim funkcjonalność. A ta jest podstawą rozplanowania każdej przestrzeni publicznej, każdego klubu fitness.

    Wpływa ona w bezpośredni sposób na komfort  użytkowania. O finalnym sukcesie decydują dziesiątki elementów, począwszy od wzajemnego rozlokowania stref funkcjonalnych, poprzez odpowiednie zbilansowanie powierzchni przeznaczonych pod konkretne cele przy spełnieniu wyjściowych założeń co do ilości osób jednocześnie korzystających, po mniejsze lub większe detale związane z ciągami komunikacyjnymi, rozplanowaniem strefy recepcji, szatni czy stref ćwiczeń. Design, czyli projekt, obejmuje również kwestie związane z instalacjami zapewniającymi komfort użytkowania, takimi jak instalacja klimatyzacyjna, wentylacyjna, nagłośnieniową, oświetleniowa. To razem z estetyką, doborem kolorów, materiałów, elementów wyposażenia składa się na finalny efekt wielopłaszczyznowo oddziałujący na użytkowników/klientów.

    Ten zamknięty zbiór, składający się z setek różnych elementów, musi stanowić spójną całość, której oddziaływanie ma mieć jak najlepszy wpływ na samopoczucie klienta a jednocześnie ma służyć ekonomicznym i wizerunkowym celom danej działalności gospodarczej. Ma budować dobre relacje z klientem, wpływać na wzrost jego lojalności i świadomości marki klubu do którego uczęszcza.

0 Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij i dodaj pierwszy!