Narodziny marki sięgają aż do krajów nordyckich, dokładnie do norweskiego regionu Sør-Trøndelag, gdzie swoje początki ma urokliwa rzeka Homla. To ten region zainspirował twórców Homla do stworzenia marki, która łączy w sobie zachodnie trendy wyposażenia wnętrz, ze skandynawskim minimalizmem, bielą, szarością, naturalnym drewnem.
- Wierzymy w ideę slow home, piękno codziennych chwil oraz wspólnych momentów w domowym zaciszu. Produkty Homla cechuje zarówno nowoczesny styl, jak i uniwersalne wzornictwo - tłumaczy Katarzyna Splitt, starszy specjalista ds. marketingu Homla.
ZOBACZ CAŁY ARTYKUŁ ORAZ ZDJĘCIA
4 Design Days 2020: ikony designu, najwięksi architekci, projektanci, producenci, deweloperzy o inspiracjach i trendach w architekturze i designie. Już 6-9 lutego 2020 r. w Spodku i Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach.
Zarejestruj się!