REKLAMA

Nowoczesne biuro i dynamiczny styl w zabytkowym wnętrzu - zobacz biuro Lloyd Properties

Redakcja Archiconnect.pl | 18 kwi 2019 10:12 0

Zespół Lloyd Properties to w 80% handlowcy, często pracujący w terenie. Projekt idealnego biura musiał zakładać mobilność miejsca pracy, dostosowującego się elastycznie do nowoczesnego modelu prowadzenia biznesu, z jednoczesnym uwzględnieniem specyfiki lokalizacji - warszawskiej Hali Koszyki. Jak zgrabnie połączyć zabytkowe, opiniowane przez konserwatora, elementy architektury z nowoczesnym designem i dynamicznym stylem pracy klienta? Wyzwanie podjęła firma projektowo-wykonawcza Forbis Group.

Realizacja dla Lloyd Properties zakładała stworzenie przestrzeni w bardzo charakterystycznym miejscu, jakim jest kultowa Hala Koszyki, a więc w ściśle określonych ramach klimatycznych. Biuro mieści się w zabytkowym budynku, kluczowa była więc odpowiednia interpretacja zastanych elementów architektury, takich jak istniejące w obiekcie instalacje czy charakterystyczna, butelkowozielona stolarka, która była opiniowana przez konserwatora. Zanim to jednak nastąpiło, należało stawić czoła wyzwaniu planowania przestrzeni.

Zobacz też: Biznesowy wizerunek i przyjacielska atmosfera - zobacz nowe biuro Ceetrus

Ze względu na styl pracy, jedynie 20% zespołu otrzymało pomieszczenia ze stałymi stanowiskami, czyli standardowymi biurkami. Jest to głównie dział administracji i księgowości, który spędza w biurze 100% czasu pracy. Klientowi zależało również na dużej ilości salek konferencyjnych. Pomieszczenia miały dawać możliwość spotkań w różnorodnych grupach - spełniać swoje funkcje w czasie krótkich, dwuosobowych spotkań, jak i dla większych grup, takich jak np. klienci rodzinni podpisujący umowę – mówi Agnieszka Walkiewicz-Sarwas – architekt Forbis Group, odpowiedzialna za projekt.

Modne wnętrza dla każdego

Kolejnym istotnym aspektem funkcjonowania firmy są szkolenia, konferencje i regularne spotkania wszystkich pracowników. Należało więc wygospodarować duże pomieszczenie, w którym mogłaby się odbywać cotygodniowa odprawa z udziałem całego zespołu.  W tym celu zaaranżowano przestrzeń poddasza na dużą salę spotkań. W piwnicy znaleziono miejsce na pokój chillout, w którym pracownicy mają szansę odpocząć od obowiązków podczas gry w piłkarzyki.

To też Cię zainteresuje: Biuro z klimatem w duchu warszawskiej Pragi

Mając na uwadze dynamiczny rozwój firmy i zatrudnianie wielu młodych ludzi, postawiliśmy na modne wnętrze dla każdego. Zależało nam, aby każdy czuł się tu dobrze i wybierał pracę w biurze zamiast zdalnej. Udało się nam stworzyć bardzo mobilną przestrzeń, między innymi dzięki wykorzystaniu różnego rodzaju siedzisk, o różnych wysokościach. Od wygodnych foteli, po krzesła biurowe, hokery i hamaki. Każdy z pracowników ma także przygotowaną szafkę coworkingową, tak aby zawsze mógł zostawić swoje rzeczy, bez konieczności zabierania ich do domu – mówi Agnieszka Walkiewicz-Sarwas z Forbis Group.

Związek z miejscem

Każda z zaprojektowanych sal utrzymana jest w nieco innym klimacie, ale swoim stylem nawiązuje do Warszawy. W biurze możemy znaleźć salę ceglaną z obrysem miasta wykonanym z kabla, czy też salę drewnianą zaaranżowaną tapetą z aksonometrią miasta. W przestrzeni chillout inspiracją była wakacyjna podróż - tu ściany zdobi graffiti. W biurze Lloyd Properties znajdziemy także salę „windsurfingową”, gdzie pracować można z leżaka plażowego, a laptop postawić na stole wykonanym na kształt deski do surfowania. Sala szkoleniowa to natomiast podróż do Londynu. Charakterystyczna tapeta i czerwona budka telefoniczna dodają przestrzeni wyjątkowego klimatu londyńskich ulic.

0 Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij i dodaj pierwszy!



Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.