Przemysław Bobrowicz jest prezesem zarządu agencji MarkNeting, zajmującej się nowoczesnym marketingiem internetowym. Od 2017 roku pełni również funkcję dyrektora ds. marketingu w Browarze Tenczynek. Jest absolwentem dziennikarstwa na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.
>>>ZAREJESTRUJ SIĘ NA SPOTKANIE W LUBLINIE<<<
Doświadczenie w kreowaniu wizerunku zdobywał jako koordynator zespołów medialnych i sztabowiec w kampaniach wyborczych w skali lokalnej, regionalnej i ogólnopolskiej. Był również współkierownikiem sztabu wyborczego kandydata na stanowisko Prezydenta Lublina. Od 2017 roku z sukcesem wprowadza na rynek nowe linie produktów Browaru Tenczynek. Specjalizuje się w budowaniu strategii komunikacji marek, personal brandingu, doradztwie politycznym oraz zarządzaniu działaniami kryzysowymi. Prywatnie fan ciężkich brzmień oraz perkusista w zespole Optical Sun.
Agencja MarkNeting specjalizuje się w marketingu internetowym, social mediach, buzz marketingu, kampaniach reklamowych online, szkoleniach, a także w zakupie mediów oraz outsourcingu działów marketingu firm z branży FMCG. Kreatywny i dynamiczny zespół agencji jest gotowy na nowe wyzwania!
>>>ZOBACZ AKTUALNĄ AGENDĘ SPOTKANIA<<<
4 Design Days 2020: ikony designu, najwięksi architekci, projektanci, producenci, deweloperzy o inspiracjach i trendach w architekturze i designie. Już 6-9 lutego 2020 r. w Spodku i Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach.
Zarejestruj się!