REKLAMA

Jak kreować markę architekta w social media - tego dowiesz się w Lublinie

Redakcja Archiconnect.pl | 08 maj 2019 13:39 0
PORTRET-PRZEMYSŁAWBOBROWICZ_ramka.jpg

Przemysław Bobrowicz, pomysłodawca i twórca MarkNetingu, doradzi uczestnikom spotkania Studia Dobrych Rozwiązań w Lublinie, jak mądrze kreować markę architekta wnętrz w mediach społecznościowych. Zapraszamy na spotkanie 30 maja w hotelu Arche!

Przemysław Bobrowicz jest prezesem zarządu agencji MarkNeting, zajmującej się nowoczesnym marketingiem internetowym. Od 2017 roku pełni również funkcję dyrektora ds. marketingu w Browarze Tenczynek. Jest absolwentem dziennikarstwa na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.

>>>ZAREJESTRUJ SIĘ NA SPOTKANIE W LUBLINIE<<<

Doświadczenie w kreowaniu wizerunku zdobywał jako koordynator zespołów medialnych i sztabowiec w kampaniach wyborczych w skali lokalnej, regionalnej i ogólnopolskiej. Był również współkierownikiem sztabu wyborczego kandydata na stanowisko Prezydenta Lublina. Od 2017 roku z sukcesem wprowadza na rynek nowe linie produktów Browaru Tenczynek. Specjalizuje się w budowaniu strategii komunikacji marek, personal brandingu, doradztwie politycznym oraz zarządzaniu działaniami kryzysowymi. Prywatnie fan ciężkich brzmień oraz perkusista w zespole Optical Sun.

Agencja MarkNeting specjalizuje się w marketingu internetowym, social mediach, buzz marketingu, kampaniach reklamowych online, szkoleniach, a także w zakupie mediów oraz outsourcingu działów marketingu firm z branży FMCG. Kreatywny i dynamiczny zespół agencji jest gotowy na nowe wyzwania!

>>>ZOBACZ AKTUALNĄ AGENDĘ SPOTKANIA<<<

4 Design Days 2020: ikony designu, najwięksi architekci, projektanci, producenci, deweloperzy o inspiracjach i trendach w architekturze i designie. Już 6-9 lutego 2020 r. w Spodku i Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach.
Zarejestruj się!

0 Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij i dodaj pierwszy!