- Głównym założeniem było posiadanie dobrze zlokalizowanego i zaprojektowanego biura, które zaspokoi przyszłe potrzeby stale rozwijającej się organizacji oraz dopasuje się do ewentualnej zmiany systemu pracy. Zależało nam, aby tak dopasować nową przestrzeń biurową, aby zachodzące w niej interakcje między pracownikami wpływały nie tylko na realizację celów zawodowych, ale również kształtowały więzi społeczne między nami – wskazuje Alicja Janowska,Administration Manager, Grupa Pracuj.
Pracownicy mają głos
Jak wspomina Janowska, w tym procesie kluczową rolę odgrywa odpowiednio zaprojektowana architektura. Dlatego zanim przystąpiono do projektowania zaproszono pracowników do podzielenia się swoimi pomysłami i inspiracjami, jak mogłaby wyglądać przyszła siedziba.
Zobacz cały artykuł oraz wszystkie zdjęcia
4 Design Days 2020: ikony designu, najwięksi architekci, projektanci, producenci, deweloperzy o inspiracjach i trendach w architekturze i designie. Już 6-9 lutego 2020 r. w Spodku i Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach.
Zarejestruj się!