REKLAMA

Nowa siedziba Urzędu Gminy Wielka Wieś: wzorowy obiekt dla administracji

Redakcja Propertydesign.pl | 30 sty 2017 11:17 0
Fot. OVO Grąbczewscy

Dzieło OVO Grąbczewscy Architekci to przykład tego, jak w dobry sposób tworzyć obiekty dla administracji. Projekt jest nominowany do konkursu Property Design Awards 2017.

Nowe Centrum Administracyjne Gminy Wielka Wieś składa z dwóch budynków. Pierwszy z nich to Urząd Gminy oraz instytucje towarzyszące - Rada Gminy, Urząd Stanu Cywilnego z salą ślubów, Gminny Zakład Komunalny czy Biblioteka z kącikiem dla najmłodszych. Drugi obiekt jest przeznaczony  do celów komercyjnych przeznaczony pod wynajem. Wewnątrz budynku znajdują się dwa dziedzińce pełniące funkcje ogrodów.

Na placu wejściowym przed Centrum Administracyjnym powstały też elementy małej architektury – m.in. fontanna, zegar w formie wolno stojącego obelisku, herb Gminy, infobox, ławki oraz stojaki na rowery.

Obecnie obiekt jest siedzibą Urzędu i Rady Gminy, Urzędu Stanu Cywilnego, biblioteki, Gminnego Zakładu Komunalnego, a w jego części komercyjnej mieści się bank, apteka, restauracja, cukiernia, kwiaciarnia oraz biura pod wynajem.

Obiekt Centrum Administracyjne Gminy Wielka Wieś jest nominowany w konkursie Property Design Awards 2017 w kategorii "Bryła: Obiekty publiczne". Jeśli uważasz, że zasługuje na tytuł - oddaj swój głos tutaj.

ZOBACZ CAŁY ARTYKUŁ ORAZ ZDJĘCIA

0 Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij i dodaj pierwszy!



Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.