REKLAMA

Recepcja dobrze zaprojektowana

Redakcja Propertydesign.pl | 17 sty 2017 16:27 0
Fot. materiały prasowe Everspace

Jest jednym z najbardziej reprezentacyjnych miejsc, od którego zaczyna się pierwszy kontakt z firmą. To od recepcji zależy pozytywne postrzeganie marki przez kontrahentów.

Recepcja to miejsce pierwszej interakcji z klientem, a pierwsze wrażenie w relacjach biznesowych  bywa... kluczem do sukcesu. Recepcja musi być właściwie zaaranżowana, spójna z pozostałymi pomieszczeniami - strefa wejściowa. Do pozytywnego odbioru przyczynia się dobrze wyeksponowane logo firmy, przemyślany dobór mebli recepcyjnych, ich ustawienie, kolorystyka wnętrza, a także właściwe oświetlenie. Powinno być elegancko i efektownie, ale też funkcjonalnie i ergonomicznie, na tyle, aby kontrahenci i osoby obsługujące recepcję mieli zapewnioną wygodę.

Centrum recepcji w większości przypadków jest lada, która ma pomieścić urządzenia biurowe, szafki, szuflady i schowki na dokumenty firmy oraz korespondencję. Jest to miejsce codziennej pracy osoby obsługującej gości, więc musi być wygodne. Ma także zadanie ukryć przed klientami wszystko, co mogłoby zakłócać pozytywny odbiór firmy. Zwykle więc ma od strony zewnętrznej blat zasłaniający biurko, na tyle wysoki, aby można było też wygodnie przy nim stanąć.

ZOBACZ CAŁY ARTYKUŁ ORAZ ZDJĘCIA

1 komentarz. Skomentuj!



Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.