Recepcja to miejsce pierwszej interakcji z klientem, a pierwsze wrażenie w relacjach biznesowych bywa... kluczem do sukcesu. Recepcja musi być właściwie zaaranżowana, spójna z pozostałymi pomieszczeniami - strefa wejściowa. Do pozytywnego odbioru przyczynia się dobrze wyeksponowane logo firmy, przemyślany dobór mebli recepcyjnych, ich ustawienie, kolorystyka wnętrza, a także właściwe oświetlenie. Powinno być elegancko i efektownie, ale też funkcjonalnie i ergonomicznie, na tyle, aby kontrahenci i osoby obsługujące recepcję mieli zapewnioną wygodę.
Centrum recepcji w większości przypadków jest lada, która ma pomieścić urządzenia biurowe, szafki, szuflady i schowki na dokumenty firmy oraz korespondencję. Jest to miejsce codziennej pracy osoby obsługującej gości, więc musi być wygodne. Ma także zadanie ukryć przed klientami wszystko, co mogłoby zakłócać pozytywny odbiór firmy. Zwykle więc ma od strony zewnętrznej blat zasłaniający biurko, na tyle wysoki, aby można było też wygodnie przy nim stanąć.
ZOBACZ CAŁY ARTYKUŁ ORAZ ZDJĘCIA
4 Design Days 2020: ikony designu, najwięksi architekci, projektanci, producenci, deweloperzy o inspiracjach i trendach w architekturze i designie. Już 6-9 lutego 2020 r. w Spodku i Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach.
Zarejestruj się!
ann 2017-01-30 13:30:55