- Dotychczasowy wizerunek cukierni Deker był ciężkawy, mięsisty o kontrastowym połączeniu koloru czekoladowego oraz różowego - to jednak znacząco wyróżniało markę na tle konkurencji. Założeniem przy tworzeniu nowego konceptu wizerunkowego sieci, było utrzymanie poziomu wyrazistości marki - wspominają projektanci ze studia Potorska.
W tym celu zespół projektantów grafiki z Less. studio stworzył nową identyfikację graficzną, bazującą na intensywnych, kontrastowych kolorach oraz paskowych motywach graficznych. Projekt grafiki miał niewątpliwy pływ na wizerunek wnętrza, gdyż spójność jednej i drugiej oprawy była kluczowym założeniem zmiany.
CAŁY ARTYKUŁ I GALERIĘ ODNOWIONYCH WNĘTRZ CUKIERNI ZOBACZ TUTAJ
4 Design Days 2020: ikony designu, najwięksi architekci, projektanci, producenci, deweloperzy o inspiracjach i trendach w architekturze i designie. Już 6-9 lutego 2020 r. w Spodku i Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach.
Zarejestruj się!