REKLAMA

Biznesowy wizerunek i przyjacielska atmosfera - zobacz nowe biuro Ceetrus

Redakcja Archiconnect.pl | 12 kwi 2019 11:18 0

Nowe biuro Ceetrus jest przede wszystkim wyrazem panującej w firmie kultury. To miejsce spotkań, zapraszające gości i pracowników do środka, łączące przyjacielską atmosferę z biznesowym wizerunkiem. Przestrzeń pracy urządzono niczym elegancki, lecz przytulny lounge inspirowany stylem mid-century modern.

Architekci pracowni Workplace, odpowiedzialnej za projekt wnętrz, stanęli przed wyzwaniem zaprojektowania biura tuż po rebrandingu firmy. Nowe środowisko pracy Ceetrus miało wyrażać zmianę, nie tylko w identyfikacji wizualnej, ale także w kulturze całej organizacji. Ceetrus działa jako deweloper, komercjalizator i zarządca galerii oraz parków handlowych Auchan. Ich przestrzeń musiała być funkcjonalną odpowiedzią na specyfikę pracy oraz częste wizyty klientów i partnerów, organizowane w formie m. in. śniadań biznesowych. W myśl koncepcji human-centered design, to potrzeby ludzi miały stać na pierwszym miejscu. Punktem wyjścia były codzienne interakcje pracowników, formalne i spontaniczne, oparte o swobodną wymianę wiedzy i otwartość – przestrzenną, jak i ludzką. Architektom udało się tu wdrożyć założenia koncepcji Activity-Based Workplace. Przestrzenie biurowe i socjalne miały być niczym domowy, elegancki lounge room.

Zobacz też: Biuro z klimatem w duchu warszawskiej Pragi

Ceetrus jest firmą świadomą, znającą własne potrzeby i oczekiwania względem miejsca pracy. Na początku procesu projektowania nowego biura przeprowadziliśmy szereg wewnętrznych wywiadów, warsztatów kreatywnych i prezentacji. Mieliśmy zatem bardzo konkretną wizję naszej przyszłej siedziby. Nasze wnioski i ścisła współpraca z Workplace pozwoliła na zaprojektowanie przestrzeni biurowej uszytej na miarę. Po zmianie brandu wkroczyliśmy w nowy etap, a nasze nowe biuro przedstawia otwartość na klientów a zarazem domowy charakter sprzyjający integracji. Wierzymy, że pomoże nam ono lepiej realizować naszą Wizję 2030, czyli łączenie ludzi, poprzez tworzenie zrównoważonych, inteligentnych i tętniących życiem miejsc, by rozpromieniać każdy dzień – mówi Marcin Wawiernia, architekt koordynujący projekt z ramienia Ceetrus.

Biuro w stylu mid-century modern

Oszczędna w detale elegancja, świadcząca o biznesowym nastawieniu oraz ciepły, przytulny klimat przywołujący domową atmosferę stały się dwoma głównymi wątkami przewodnimi projektu. Główną inspiracją był styl mid-century modern, który łączy obie te cechy. Design opiera się na dużej ilości naturalnych elementów – żywych roślinach i drewnie oraz ciepłych barwach z pojedynczymi, mocniejszymi akcentami kolorystycznymi. Umiejętnie dopasowane materiały i dodatki vintage nadają charakteru tej przestrzeni. Płynnym przedłużeniem projektu architektonicznego jest spersonalizowany wayfinding i spacebranding. Zaprojektowane z klientem grafiki i okleiny tworzą spójny system orientacji przestrzennej, który pomaga ludziom łatwo się odnaleźć. Instalacje świetlne i wizualne elementy oddają wizerunek marki i opowiadają historię tego biura. Nawiązujące do Warszawy neony, obrazy i grafiki zaznaczają lokalność miejsca – ożywiają przestrzeń i sprawiają, że nie jest ona dla pracownika anonimowa.

To też Cię zainteresuje: Przyjazne, naturalne i innowacyjne biuro - zobacz najnowszą realizację Massive Design

0 Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij i dodaj pierwszy!



Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.