Po 10 latach funkcjonowania, znany producent z branży FMCG zaprosił Massive Design do zaprojektowania nowej wersji istniejącej przestrzeni biurowej oraz jej dalszej ekspansji. Całość aranżacji miała być zgodna z założeniami znanymi architektom z poprzedniej realizacji: powinna być zbalansowana pod kątem intensywności barw i kształtów, a użyte materiały wykończeniowe powinny być naturalne i przyjazne dla użytkowników. W warstwie funkcjonalnej założono stworzenie dwóch stref: dużej i dostępnej również dla gości z zewnątrz strefy recepcyjno-konferencyjnej, jak również części dedykowanej pracownikom wewnętrznym. Ta pierwsza, prócz oczywistych funkcji posiada również wydzielony obszar do pracy cichej oraz wielofunkcyjną przestrzeń zdolną pomieścić w razie potrzeby wszystkich pracowników biura. Ta druga z założenia miała być zupełnie innym biurem niż to stworzone 10 lat temu, ale opierającym się o rozwinięte zasady funkcjonowania przyjazne pracownikom. Prócz wprowadzenia rozwiązań activity based working wkomponowanych pośród standardowe stanowiska, zaimplementowano rozwiązania typu agile oraz szereg innowacji, które podniosły komfort użytkowników oraz pomogły uzyskać dla biura certyfikat LEED. Szczególny nacisk położono na odpowiednie rozwiązania akustyczne. Z zastosowanych środków można rozróżnić między innymi wykładzinę dywanową na podkładzie akustycznym oraz dwuszybowe ścianki szklane, które skutecznie eliminują źródła hałasu ze stref komunikacji oraz sal spotkań. Prócz standardowego oświetlenia budynkowego zastosowano dodatkowe rozwiązanie inteligentne, które dostosowuje moc świecenia opraw do warunków panujących wewnątrz i na zewnątrz budynku. Wnętrze miało sprawiać wrażenie maksymalnie otwartego i przyjaznego pracownikom. Stąd wszystkie przestrzenie są transparentne, łatwo dostępne i charakteryzują się wysoką jakością użytkową. Całość biura odzwierciedla podejście businessowe tego reprezentant sektora FMCG – jest przyjazne, naturalne, lekkie i innowacyjne.